Frambozenblad thee

Discussie in 'De bevalling' gestart door RoAn1981, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

    RoAn1981 Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik heb vandaag frambozenblad thee gekocht bij De Tuinen, omdat ik hier op het forum had gelezen dat dat de bevalling en het herstel gunstig kan beinvloeden. Toen ik afrekende, zei het meisje: je weet wat het doet he? Dus ik zo: ja, voor een gunstigere bevalling toch? En toen had zij het over dat je er krachtigere krampen van zou krijgen. Dus ik zit nou te twijfelen: kan ik er al wel mee beginnen, ben nu 36 weken, of werkt het dan de bevalling in de hand?
     
  2. Trinity

    Trinity Fanatiek lid

    7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Vanaf 37 weken kan er gezegd worden dat je dan mag beginnen met het drinken van frambozenbladthee, omdat dit de bevalling op gang kan brengen. Daarom zeggen ze dat het mag vanaf 37 weken en niet eerder.
     
  3. Eefje86

    Eefje86 Bekend lid

    21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er vandaag ook mee in de handen gestaan en niet meegenomen..
    Ze zei eerst overleggen met je vk..toen dacht ik hmm laat maar..
     
  4. Ti87

    Ti87 Bekend lid

    12 apr 2012
    613
    0
    0
    Bij mij heeft het geen krampen of wat dan ook gegeven. Ben het gaan drinken vanaf 37 weken. Had na de keizersnede wel een vlot herstel en ook niet veel en lang gevloeid maar of het door de thee komt...
     
  5. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    ;) het zorgt toch voor snelle ontsluiting en minder bloedverlies na de bevalling!!

    En bij mij heeft het zeker weten geholpen,ben daarbij ingeleid omdat ik overtijd liep. ;)
    Ontsluiting: half8 vliezen gebroken en geboren om 11:27 met maar 1uur krachtige weeën en heb maar weinig bloedverlies gehad. Na de kraamweek vloeide ik wel maar minimaal.
    Een maandverbandje wat voldoende:D
    Dus ik zou zeggen doen!
     

Deel Deze Pagina