Amai, ik heb mijn baby nooit zo erg voelen of zien bewegen. Ik voel altijd dezelfde schopjes op dezelfde plaats. Wil dit dan zeggen dat er iets mis is met mijn baby? Dat ie te weinig beweegt?
ik voelde de kleine met ongeveer 17weken en ik zag het met ongeveer 21weken. mn vriend zag het eerste kerstdag pas voor het eerst. telkens als ik het hem wilde laten zien was de kleine druktemaker ineens rustig. vind het nog steeds erg appart om te zien. je voelt iets en dan zie je je buik bewegen. geniet ervan. liefs doris
ik kan er nu ook over meepraten.. 8) Sinds een paar dagen zie ik mijn buik ook om hoog 'ploppen'. Net golven..
Mmm voelen rond de 20e week denk ik maar zien bewegen..nee nog niet. elke keer als ik het voel en wil kijken dan stopt het.
Ik pas sinds 1e kerstdag. Mooi cadeautje van haar Haha. Maar ik heb dan ook niet zo'n grote buik. Als ik een warme fleecetrui aan heb, kun je niet eens zien dat ik zwanger ben. Zal daar dus wel mee te maken hebben denk ik. Gr Britt
met een week of 19. maar nog maar zo oppervlakkig dat m'n man het nog niet echt kon zien. Het worden nu duidelijkere bewegingen. Soms golft m'n buik nu ook als het draait.
correctie op mn eerdere posting van vandaag...hihi heb mn buik vandaag zien bewegen. Kleine plopjes omhoog daar waar geschopt op gestompt werd hahaha. Nu eindelijk dus wel, hihi lag op de bank en zag het ineens Gaaf!
Ik ben over twe dagen 20 weken, maar ik voel nog niet echt iets. Maar misschien is het over een week heel anders...ik hoop het.
Ik ben zeker vrij laat? Ik zie pas sinds zo'n anderhalve week mijn buik af en toe bubbelen of wat bewegen. Erg grappig, maar soms ook wel pijnlijk als je een trap in je zij krijgt Dus pas met 29 weken. Waarschijnlijk een dikkere buikwand ofzo of de baarmoeder ligt meer naar achter? Mijn buik is de afgelopen drie weken ook ineens best hard gegroeid! groetjes
Haha nee hoor meid je bent niet laat..zie mn vorige post, hihi..ben ook 29 week en heb het tot nu toe maar 1x gezien
Ik voelde de baby rond de 17 weken. Rond de 20/21 weken zag ik mijn buik bewegen. Mijn man iets later. Ik denk rond de 23 weken.
Ligt bij jullie de placenta soms aan de buikkant..? Dan kan ik het me voorstellen dat je het een een stuk later voelt...
Klopt mij mij ligt ie meer links/voor zeg maar. Dus daarom voelde ik inderdaad alles wat later...maakte me dr verder niet druk om hoor..maareh wilde t graag voelen en zien. Maaaar ukkie schopt nu hard genoeg haah dus voel ik het prima en gaat mn buik nu af en toe omhoog