Wie ook heel snel zere borsten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mams1, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Weet nog niet of ik zwanger ben maar heb echt enorm gevoel zie hieronder me verhaal
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/472455-1e-ronde-toch-niet.html#post15942900

Dus was er eigenlijk totaal niet mee bezig tot ik overdonderd wordt met een roze veeg en super zere borsten en dan bedoel ik echt soort steken erin

Al zou ik een cyclus volgens het boekje hebben zou ik vrijdag/zaterdag mijn ei hebben gehad...kan t zo snel gaan?(nu ik deze vraag stel denk ik, ik hou mezelf gewoon voor de gek weet heus wel dat er een zwangerschap aan zit te komen)

2. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    En ik ben dus nu niet het 'volgens mij voel ik wat want ik wil het zo graag' type nee het overdonderd me echt een soort!

3. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel, bij de eerste had ik 2 dagen na de innesteling (vermoedelijk) hele felle steken in mijn bosten. Kon die nacht er niet van slapen en we waren op vakantie dus ik was helemaal niet met eventuele symptomen bezig. Maar hier kon ik ook echt niet omheen. Bij de eerste 6 maanden over gedaan en nu 1ste ronde zwanger. Dus het kan zeker. Ik duim voor je!

4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Zou wel heel bijzonder zijn! Bij de eerste zo obsessief ermee bezig geweest en dan zal je nu zien... "overkomt" t me opeens
    Pff had me er soort op ingesteld dat t nog wel even ging duren..
    Ach eerst test maar afwachten

5. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha herkenbaar! Ik had net besloten minder mee bezig te zijn en ineens......zwanger! Nu met de instelling van weer zien het wel en bam gelijk zwanger. Haha

6. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    In mijn 1ste ronde was ik ook net met de pil gestopt en dus aan het ontpillen. Ineens kreeg ik onwijs gevoelige borsten en zijn ze zelfs een halve cupmaat gegroeid! Maar.. paar dagen later werd ik tóch gewoon ongesteld.. gelukkig bleef de cupmaat wel :p

Ontpillen kan rare dingen met je doen. Maaarrr, hopen mag altijd ;)
    Succes!

7. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    ik had altijd na mijn eisprong enorm zere borsten,
    nu vind ik het juist mee vallen alleen in de avond begint het lastig te worden.

8. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Haha had ik ook.. heel erg pijn in mijn borsten en tepels. K was helemaal niet bezig om zwanger te worden dus vond het ook erg opvallen :)

9. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113

Haha oke grotere cup maat teken ik ook voor :p me dochter heeft er een aa van gemaakt :p

Ontpillen geloof ik na 10 jaar wel in maar na half jaar?

Vandaag weinig last! Als t niet zo ga ik toch nog ff condooms opzoeken krjjg t er iets te benauwd van ;)

10. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Dat kan zeker. Bij mij begonnen de symptomen op vanaf 3 dpo al en zie nn banner!!

11. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nooit geweten dat er ik wil het zo graag' type's bestonden. Ook niet helemaal respectvol misschien naar andere medegebruikers. Iedereen beleeft zijn zwangerschap op een andere manier denk ik dan...

12. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ja dat kan zo zijn maar zit al erg lang op t forum en weet hoe t gaat ik was namelijk ook dat 'type' en dan kan je jezelf echt helemaal gek maken
    Was er obsessief mee bezig

13. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat klopt maar er zijn vrouwen al jaren bezig met zwanger worden. Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad obsessief van wordt. Soms is er ook weinig begrip vanuit andere mensen. Ik was zelf in 1 keer zwanger maar ken genoeg vrouwen die gerust al 5 jaar bezig zijn en de moed zijn verloren. Dit leidt tot spanningen en inderdaad erg obsessieve uitspraken. Ik kan me dit echt voorstellen. Ik ben sowieso niet zo'n hokjes denker. Er zit namelijk altijd iets achter het gedrag van mensen. Maar goed. Fijn dat jij er nu goed mee om kunt gaan.

14. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Nog wel als ik zelf weer langer bezig ben wordt ik weer net zo

Maar daar gaat t topic niet over!

Zere borsten zijn helemaal weg we wachten weer af

15. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ik heb ook zere borsten. Steken etc. Maar ook jeuk. Alleen vind ik de symptomen van ongesteldheid bijna identiek aan zwangerschapsklachten.

16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Toen ik eenmaal zwanger was had ik wel echt andere dingen!! Nu vooral dikke afscheiding opvallend. Misschien waag ik van t weekend wel testje vorige x was ik er ook vroeg bij en van testen wordt je niet meer of minder zwanger haha

Deel Deze Pagina