Haha.. Ja, echt waar.. Alleen op mn rechterbil Ik heb nu ook al aardig wat snelwegen en autobanen die richting mn tepels lopen, ziet er behoorlijk sexy uit.
hihihi! ik zie eruit als een marmeren tegel met al die aders die ik overal heb lopen..... en........ snik snik huil huil ik heb van de week gewoon mijn eerstes 2 kleine straie ontdekt.... klinkt echt kinderachtig maar begon gewoon bijna te huilen.. mijn hormonen speelde meteen op... mijn man zei, tja, voor je kindjes moet je wat opofferen he... en wat er bij mij uitkwam was dit: Tja... wij offeren alles op, moeten pijn lijden en ons lijf inleveren en jullie mannen ruilen ons op ons 40ste weer in voor een mooier en streeplozer exemplaar zonder kinderen whaha; waar dat ineens vandaan kwam?
tot de 37 weken nergens last van, 38 weken op mijn heupen, 39 weken op mijn buik, ongeveer 2 dagen voor de ks
Bij de eerste twee al heel snel zwangerschapsstriemen. Ze waren door de jaren heen heel licht geworden, je zag ze bijna niet meer. Met Jesse heb ik ze niet opnieuw gekregen, dat vond ik wel bijzonder!
Nou ze kruipen bij mij heeeeeeel snel omhoog...maar ja mijn buik groeit ineens als kool.....heb net 3 weken vakantie gehad en ben ff snel 2 kilo aangekomen en mijn buik is met 4 1/2 cm gegroeid Agh jaaa...heb me erbij neer gelegd. Smeer nog wel steeds met Palmer's...het is heerlijk spul...maakt je buik lekker zacht. Een voordeel heb ik wel...als ik erover ga met mijn handen voel ik geen groeven...ze zijn dus niet heel diep en worden dus sneller lichter... Dat schijnt dus wel een voordeel te zijn van het smeren...
tot nu toe nog geen striemen op mijn buik.. smeer elke dag s'morgens en s' avonds met de bbbb creme van vsm. denk dat als je buik heel snel groeit daar geen enkele creme tegen op kan.
Bij mij begin ik nu al duidelijke striemen te zien. Vooral aan de beide zijkanten. En ik moet nog 15 weken, dus denk dat het nog veel erger wordt. En inderdaad ze voelen trekkerig aan. Ik vrees ook het ergste, dat ik op het laatst helemaal onder de striemen zit. Daar baal ik best wel van. Maar ja het is voor het goede doel he, ik krijg er iets moois voor terug.
Ik heb aan beiden zijkanten van mij zij 2 blauwe adertjes ( daar lijkt het in ieder geval op ) zijn dit dan beginnende striemen? Of niet?
Ik heb eigenlijk helemaal geen striemen gehad..ik had een enorme buik maar schijnbaar heb ik een elastische huid ofzo, zo zei de vk. Want de huid stond wel flink strak. Hoop dat ik deze zwangerschap weer geen striemen krijg...
begon blauw-paars achtige striemen te krijgen bij week 26 ongeveer, aan de zijkanten onder mijn navel maar ze worden wel met de week duidelijker en meer.. hmm en ik moet nog 10 week..als dat maar goed komt... en ben al bezig met mijn 2de tube switsal mama..
Die blauwe adertjes zijn niet het begin van striemen meiden heb het aan me vk gevraagd toen ik ze had want maakte me dus ook zorgen daarover hahaha en ik heb nu sinds n weekje 4 kleine striemen op me heup niet zo blij mee en hoop dat het daarbij blijft! en smeren met mamma zwitsal deed ik ook vanaf de eerste dag dat ik wist dat ik zwanger was" maar of het geholpen heeft weet ik niet aangezien ik alleen op me heup wat striemen heb en net daar niet gesmeerd heb....
bij mij zijn die twee straie mini streepjes wel boven een ader gekomen... ik dacht dus eerst ook dat het een ader was maar later bleek het toch straie te zijn helaas... in de tussentijd zijn ze gelukkig nog niet groter geworden, hopelijk blijft dit zo