Ik heb er dus twee in mijn buik en ben nu 30 weken en 1 dag. Hoewel ik al een buik heb van iemand die er een heeft van 40 weken heb ik nog niets... ik weet alleen niet of het zo blijft. De huid staat niet megastrak momenteel. Ik smeer een paar keer per dag Weleda zwangerschapsolie. Mijn moeder had het ook niet, maar die wierp niet per 2. Ik had altijd een mooie buik, vond ik zelf, dus hopelijk blijft het goed gaan..
hier ook... en aangezien ik 10 dagen overtijd liep voor Fae geboren werd hebben er heel wat streepjes kunnen ontstaan in die tijd...
Bij vorige zwangerschap een week voor de bevalling (ben met 40 weken bevallen) Jeetje wat baalde ik zeg! Hele zwangerschap me suf gesmeerd met biodermal mama en dan toch op t laatst allemaal streepjes. Nou het is wel wat weggestrokken, maar t blijft altijd. Gelukkig valt t niet zo op. Nu heb ik ze al een week of 2 en nu niet aan de onderkant boven me ..., maar aan de zijkant boven me heupen aarghhh! Nou ja smeren helpt in ieder geval niet, dus je doet er weinig aan helaas. Je krijgt er wel een mooie beloning voor terug
jups ... Ik zei heel dapper tegen mijn moeder kijk ik heb nog geen straie .. Met een big smile tot dat ze zei kijk maar eens onder bij je buik ... Neeeeeeeeeeeee.... snik Ach nou je krijgt er iets moois voor terug
Nou dames...bij mij tegen de 40 weken aan pas...maar zijn wel kleine dunnen striemen onder op mijn buik en bovenbenen wat. Heb zomers nog wel gewoon bikini aan, ben benieuwd wat deze zwangerschap me brengt
ik ook rond 39 weken maar het is niet zo veel het is nu nog wat donker, maar straks wordt het wel lichter ik kan nog makkelijk een bikini aan gelukkig