wanneer begon de buik te groeien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elsinga1981, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb echt geen super buikspieren hoor! ;)

Als ik op mijn rug lig, zie je het beter en is mijn buik al bijna tot mijn navel hard. Denk bij staan dat er veel in mijn bekken zakt, heb een breed bekken.

2. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.530
    860
    113
    Een week of 25 denk ik. Ik ben nu 36 weken en mijn buik is nog steeds klein. Heb altijd dagelijks mijn buikspieren getraind dus dat zou het kunnen zijn.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb hier nog een van de eerste foto,s had met 8 weken al zeker een buikje ondanks de darmen altijd doorgegroeid en bij mijn dochter had ik dat ook snel een buik... in het begin vindt je buik krijgen geweldig en kan je vertellen tot hij te groot wordt dan is het echt niet leuk meer;) dus ja het scheelt echt per persoon ook qwa gewicht aankomen dat is bij mij voor de 2e keer ook extreem

ervoor en 8 weken

8week.jpg

vorige week

IMG_0881.jpg

4. KimberlyJasmin

27 nov 2014
    26
    0
    0
    Bij mij pas na een week of 25 geloof ik. Erg laat.

5. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hier eigenlijk vrij snel, had dit niet verwacht, is het eerste kindje en baarmoeder is naar achter gekanteld...

Had in het begin ook een wat een darmenbuikje, maar dat bleef eigenlijk altijd hetzelfde tot week 11, toen paste mijn grootste jeansbroeken niet meer en droeg ik positiebroeken... Op weeg 12 een foto getrokken, toch al een buikje te zien. Ik dacht sinds dien niet meer veel veranderd, maar gisteren weer foto getrokken, en jawel zie nog verandering, niet heel veel, maar toch wel enige verandering... :D Dus hier is mijn buikje heel stilletjes aan aan het groeien... Met al mijn winterkleding aan, lijkt het soms meer dat ik dik aan het worden ben dan zwanger maar goed...

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier heeft dat even geduurd eer het echt op een zwangeren buik leek en dan kreeg ik nog commentaar van 'Amai al zover en toch zo kleien buik...'
    Nu met 35,5w nog steeds een bescheiden buik.. Mja heeft ook zijn voordelen.. Ik kan nog redelijk goed en zo ben ik er (hopelijk) ook sneller vanaf :p

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Deze was met 17 weken, gaat zoooo snel deze keer :$

8. Anouk89

Anouk89 Actief lid

15 jun 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij is echt ten strengste afgeraden om de rechte buikspieren te trainen!! Hierdoor kan de baarmoeder minder goed groeien en en kan aan het eind van de zwangerschap heel veel ruimte tussen je buikspieren ontstaan die na je bevalling operatief weer dichtgemaakt moet worden.
    Ik train zodoende alleen nog maar de schuine buikspieren, dat schijnt juist goed te zijn om je buik sterk te houden. En handig met de bevalling schijnbaar..

9. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hier begon t met week 9...
    Zwanger vriendin van mij was jarloers omdat zij 13 weken verder was en bijna geen buik had..

maar ik denk dat vooral de darmen mee speelde.. het slinkte wel weer een beetje rond week 11.. nu week 14.. krijg ik weer een aardige bolle buik..

10. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.530
    860
    113
    Ja ik bedoel ook voor mijn zwangerschap.

11. Anouk89

Anouk89 Actief lid

15 jun 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    O haha!! Gelukkig maar.
    Ik ook voor de zwangerschap en nu dus alleen schuin ;)

12. Elianaa

Elianaa Actief lid

14 okt 2014
    105
    0
    0
    turntrainingen geven
    Goes
    tussen de 18de en 19de week dat ik echt een buikje kreeg..
    daarvoor ook wel wat dikker geworden (week 16 ong.), maar niet duidelijk een zwangere buik toen..

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.269
    6.178
    113
    1e Zo rond de 18-20 weken kreeg ik voor mijn gevoel een zwanger-buik, daarvoor 'gewoon iets dikker'.
    2e ook zo rond 18 weken.
    Nu bij de 3e (nu 8 weken) zet ik ook weer wat uit zeg maar, maar zeker nog niet herkenbaar als zwangerschapsbuikje. Het enige is dat m'n riem een gaatje losser gaat.;)

14. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    In week 16 begond het bij mij het meeste!
    Nu merk ik dat het bijna elke dag wel meer word!

15. Tierlantijntje

Tierlantijntje Niet meer actief

ik ben nu bijna 9 weken maar ik voel me echt een plofkip, zo opgeblazen! Het kan nog geen babybuik zijn maar pffff wat zitten mn broeken oncomfortabel! nou ja, nog maar even volhouden vind ik voor ik positiekleding ga shoppen, heb de eerste echo nog niet eens gehad (5feb) dus wil eerst de zekerheid dat t allemaal wel goed gaat voor ik aan het shoppen ga!

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Yup!!! Hier ook hoor!!! Was met tien weken niet echt meer te verbergen :D.

17. elsinga1981

27 dec 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend leuk, al die heel verschillende reacties! Ik ga er maar vanuit dat het bij mij nog een darmenbuikje is, maar het verbergen op mijn werk wordt wel moeilijker zo ;).

18. SoInLove

SoInLove Lid

17 dec 2014
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begin het sinds een week wel te zien bij mij. Mijn broeken zitten ook niet echt comfortabel meer, ondanks dat ik 3 kilo ben afgevallen. Het is bij iedereen anders, collega van mij was bijna 6 maanden zwanger en je zag het amper.

19. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Mijn buikje begon bij 15 weken toch wel te groeien. Er zit nu ook al een behoorlijk buikje. Kan nog een aantal eigen broeken aan :)

20. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Hier eigenlijk al voordat ik positief testte. Was natuurlijk een darmenbuik, maar met 6weken droeg ik al een positiebroek. Nu met bijna 22weken al net zo'n buik als de vorige keer met bijna 30 weken. Is wel de 3de. Mag van mij wel even stoppen met groeien.

Deel Deze Pagina