Wanneer begon het bij jou?

Discussie in 'De bevalling' gestart door lottietenH, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Eerste:
    40+5 's ochtends heel lichte en onregelmatige weeën
    's middags bloederig slijm verloren
    's avonds pijnlijke weeën
    's nachts bevallen (1,5 uur persen, na half uur heeft vk de vliezen gebroken).
    Duur van de bevalling in totaal vanaf eerste lichte weeën: 20 uur. Vanaf pijnlijke en regelmatige weeën: ongeveer 5-6 uur.

Tweede:
    bij 31 weken al dikke slijmprop verloren, onrustige buik, gelukkig niks aan de hand
    vanaf 38 weken voorweeën
    40+1 's middags eerste weeën en verlies van bloederig slijm
    's avonds pijnlijke weeën
    's nachts bevallen (vliezen braken bij eerste perswee, bij tweede perswee werd dochter geboren)
    Duur van de bevalling in totaal vanaf de eerste weeën: 8 uur. Vanaf pijnlijke en regelmatige weeën: 3 uur.

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Bij dochter 's ochtends wakker geworden met t gevoel ongesteld geworden (37,6 weken dus nog niks verwacht)
    Vanaf uur of 10 om t kwartier een wee en continu slijmverlies,vanaf 12 uur iedere 5 min weeën, om half 2 4 cm en naar ziekenhuis, half 4 persen en half 6 was ze er,
    Vliezen zijn waarschijnlijk tijdens douchen gebroken, heb ik niet doorgehad in ieder geval,

En nu wordt t afwachten wat dit dametje gaat doen.....

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Slijmprop al weken van te voren verloren.
    En met 4 cm heeft de Vk de vliezen doorgeprikt.

Bij de 2e verloor ik s ochtends m'n slijmprop en braken m'n vliezen spontaan toen ik in bad de weeën zat weg te puffen.

Deel Deze Pagina