Grieperig : Voortekenen??

Discussion in 'De bevalling' started by Luna4702, Apr 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luna4702

Luna4702 Lid

Jan 20, 2008
    74
    0
    0
    Werkvoorbereider/Tekenaar
    oldenzaal
    Ik heb nu een paar dagen rond het avondeten dat ik pijnlijke buiken heb om de 2 a 3 min. maar in het totaal houd dit iedere keer maar gemiddeld 1,5 uur aan. Ik heb het dan ook steeds erg koud. Vanaf vandaag ben ik al de gehele dag beroerd. Niet zo heel erg maar echt een beetje zeurderig. Heb het steeds fris (terwijl ik de hele zwangerschap het juist warm had) en ben een beetje misselijk. Kan wel eten maar als ik bijvoorbeeld vette hap zie word ik wel erg misselijk. Verder heb ik ook erg dunne diaree :oops: gisteren was het al wat dunner maar nu is het wel erg dun. Ik ben verder bijna nooit ziek en als ik ziek word dan voeld het toch anders. Sorry is een beetje raar uit te leggen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Zouden het voortekenen van de bevalling kunnen zijn?

2. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hoi Luna, ik heb helaas geeb antwoord maar wel dezelfde klachten. Voel me echt grieperig, pijnlijke botten en de hele tijd koud. Moet morgen naar VK zal het vragen.

3. Luna4702

Luna4702 Lid

Jan 20, 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    Vanesje: En? Heb je het nog gevraagd??

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Ja heb ik gedaan! Ik heb een slechte nacht achter de rug, heel koud dan weer zweten, echt grieperig. Ook voelde ik de baby veel minder. Vandaag daarom CTG gehad ziekenhuis en er was niks aan de hand. Ze denken gewoon echt een griepje, de VK zei dat deze heerste.

Hoeveel weken ben jij?

5. Luna4702

Luna4702 Lid

Jan 20, 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    Volgens mij hier gewoon ook een griepje :(
    Gewoon nog even afwachten dus helaas! Was nu wel erg zenuwachtig de afgelopen dagen. Als het eenmaal rommeld komt het ook zo dichtbij!

Share This Page