Mijn weeën begonnen om ongveer 5 uur om 8 uur werden ze goed pijnlijk en om kwart over 4 's middags is jelle geboren (ik had geen persweeën, hopelijk bij de volgende wel)
Mijn weeën begonnen om ongveer 5 uur om 8 uur werden ze goed pijnlijk en om kwart over 4 's middags is jelle geboren (ik had geen persweeën, hopelijk bij de volgende wel)
S'nachts om half 3 braken mijn vliezen en begonnen de weeen en de volgende nacht om 00:04 is mijn dochter dmv een keizersnede geboren!
2 uur 'snachts begonnen de weeën, meteen om de 10 minuten en al snel om de 5 minuten.. en om 8.48 's ochtends bevallen
Vliezen braken om half 3 's nachts en toen begonnen ook gelijk de weeën en om 4.49 uur is onze zoon al geboren erg snel dus. gr vruchtje
Om 18:00 uur is het begonnen en had gelijk om de 4 minuten weeen. De visite was net de duur uit. Om 6:06 uur de volgende ochtend is mijn klein man geboren
de 1ste begon om 11.30 en werd om 15.02 geboren de 2de ging het een beetje raar ging voor controle naar de gyn zei dat ik hem weiniger begon te voelen dus hij inwendig gevoeld bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben de voelbare weeen kwamen om 14.45 en om 16.14 geboren
de eerste wee kreeg ik exact om 00.00 uur! Ik was toen ook meteen officieel uitgerekend, dus precies 40 weken.
in de nacht van 9 nov 2007 braken om half 2 mijn vliezen, savonds tegen 23.00 begonnen de weeen een beejte, half 2 snachts begon pas het echte werk en voor 5 uur snachts was ze er (10 nov)