HIer begon mijn buik vanaf week 20 te groeien en begon je het het langzaam te zien. Nu is het heel duidelijk dat ik zwanger ben.
Bij mij begon het rond de 34 weken pas goed zichtbaar te worden. (lang, slank en veel gesport) Geniet van je zwangerschap! Voor je t weet is je buikie weer weg
Ik vond zelf dat ik rond de 10 weken al een heeeele buik had (dat was natuurlijk helemaal niet zo..) Vanaf 17 weken begon k toch wel snel te groeien, hopen dat t zo doorgaat hihi
Leuk te lezen hoe verschillend het toch is. Maar allemaal wel na de vierde maand dat het ECHT begint!!!
Vanaf 20 weken kreeg ik ineens een buikje en begonnen andere het te zien en met 34 weken weer een groeispurt (helaas ook striemen gekregen vanaf week 34), Groeide te snel ineens denk ik.
Tsja, nu met 18 wk vind ik wel dat t ineens ECHT aan t groeien is (ook als ik mn buik inhoud is t nu zichtbaar)... maar ik heb nog geen idee wat me te wachten staat, misschien vind ik aan t einde wel dat dit nog helemaal niks was
Ik zelf zag het met 14 weken ofzoiets, maar de rest van de wereld uiteraard niet Na de 22 weken (denk ik..) ging het ineens heel hard, en nu de laatste twee weken slaat het ineens nergens meer op. Pas zelfs een positiebroek niet meer! Kreeg gisteren bij zwangerschapsgym ook te horen van mn medecursisten dat ik in twee weken wel heeeel veel gegroeid ben. Inmiddels een buik van een HOOGzwangere vrouw, en dan met 32 weken. Benieuwd hoe gigantisch ik ben als ik echt op het eind loop... En inderdaad, het aantrekken van je sokken en schoenen is drama.. vriendlief moet regelmatig even helpen:x Baby loopt wel een maand voor op groei en heb veel vruchtwater. Dat zorgt natuurlijk wel voor wat extra omvang.
Vanaf 30 weken beiden.. En dan hadden ze nog steeds niet in de gaten dat ik zwanger was!! Iemand zei wel eens keer "he jij bent toch 28 weken, nee ik ben 38 weken"
Leuk die ervaringen....het is toch leuk om je buik te showen!! Maar het ken ook te gek natuurlijk hihi....nou als we er maar van genieten van dat moois wat er met je lichaam gebeurd!!
Je kon het wel zien na 12 weken, maar echt groeien, dus dat je buik ook wat 'harder' wordt, vanaf 19 weken. Dit is m'n derde en bij alle drie begon het na 20 weken los te gaan.
ik ben nu 8 weken zwanger van onze derde spruit,maar iedereen op het werk weet het al want je kunt er niet om heen,normaal heb ik platte buik.en nu echt niet meer het is nu echt een buik.en iedereen zegt ook weetje zeker dat je pas 8 weken bent.
Iedereen ziet het nu heel duidelijk. Gister werd mij succes gewenst met mijn buik enzo haha. Ik ben nog altijd blij dat niemand gevraagd heeft hoe ver ik nu ben want tja dan gaan ze schrikken denk ik haha. 15 weken en zie er uit als minstens 22 weken. Wel leuk.
bij mij ook pas een paar weken dat mensen het zien...ben nu 28 weken... vond ik wel jammer dat het zo lang duurde nu ik er echt helemaal zwanger uitzie voel ik me een stuk blijer...dat slaat eigenlijk ook nergens op haha maar geniet nu heel erg van mn zwangerschap
Ik werk in de kinderopvang en natuurlijk zijn de moeders daar erg geinteresseerd in mijn zwangerschap en buik. Sinds vorige week krijg ik veel opmerkingen, dus met zo'n 17/18 weken. 'Zo nu kun je het goed zien hoor' of 'mooie buik heb je'. Ik vind het erg grappig om te zien hoe sommige mannen (waaronder mijn eigen man) reageren op mijn buik. Ik was altijd erg slank en als mijn zwagers of vrienden mij zien, staan hun ogen wijd open als ze me een paar weekjes niet hebben gezien 'wow, wat is er met jou gebeurd'. Haha.
Mijn buik begon je te zien bij 20 weken, maar minimaal ook...Nu heb ik nog een bescheiden buikje, maar is deze laaste weekjes het hardst gegroeid eigelijk....ook nu mijn kindje gedraaid is met 36wk was me buik ook gelijk groter. Echter, je buik zegt verder niets over de grootte van je baby