Bij de eerste rond 20 weken. Nu zag je het sowieso eerder, en had ik rond 17 of 18 weken echt een spurt. En later nog wel een haha!
Het echte werk begint dus echt wel rond de 20 weken. Ben nu over twee dagen 20 weken en nu begint me buik wel te komen. Vooral in de avond is het goed te zien. In de ochtend gaat het nog wel. Heb wel echt zo een bult in me buik, dat ik echt voel waar hij zit. Vind dat nog steeds heel bijzonder!!
Ben nu iets meer dan 13 weken en bij mij is er echt nog niks te zien.. Het is mijn eerste kindje, en ben vrij slank.. Dus ik dacht echt dat het wel vroeg te zien zou zijn, maar niks is minder waar haha.
Vanaf 30 weken werd hij echt mega. Daarvoor kon ik het nog redelijk verbergen onder mijn warme lange vesten.
Met 14-15 weken begonnen mensen me spontaan te feliciteren en ik merk dat ik nu in een groeipsurt zit (bijna 17 weken). Bij de zwangerschap van mijn dochter was de groeipsurt rond de 19 weken.
Ik ben nu 12 weken en 3dagen ,na 6kg te zijn vermagerd is t toch zichtbaar dat mijn buik zich heeft gezet . Ben volslank ,dus altijd wel een buikje ,maar nu is het echt een zwanger buikje x Nieke
Nu tegen de 2o weken groeit mijn buik opeens nog harder. Ik heb de baarmoeder in een week tijd van een cm onder mijn navel, nu aan de bovenrand van mijn navel. Buik groeit hierdoor echt hard. Heb ook erge bandenpijnen nu en bukken is ook geen hobby meer van me.. Schoenen aandoen begint nu lastig te worden..
Hier ook nu ineens snelle groei hoor. Idd veel last van me banden en bukken enzo ook niet favo. Beetje hetzelfde ukoldaatje!! Nou ja laat maar lekker groeien zou ik zeggen..