wanneer begon je te groeien

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mandy80, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    ik heb nog steeds mijn eigen broeken aan?
    Ja het lijkt wel of ze met me mee groeien ofzo want je ziet al wel dat ik zwanger ben...

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Moet afkloppen, maar ik kan ook nog mijn eigen broeken aan. Alhoewel ik merk dat niet alle broeken met niet even prettig zitten, en 's avonds moet ik echt lekker joggingbroek of huispak aandoen.Ben nog niet zo heel ver, probeer het dan ook een beetje uit te stellen.Heb wel nog broeken liggen van vorige zwangerschap, maar mijn zoontje is van maart en deze komt in augustus, dus zal toch nog iets anders moeten halen.

3. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Mijn buikje begint nu te groeien, ook al kan ik mijn eigen broeken over het algemeen nog wel aan, sommige die al wat strakker waren zitten dan nu ook wle erg krap maar een elastiekje aan de knoop doet wonderen!

Ik ben benieuwd wanneer ik nu echt mijn eigen kleding niet meer aan kan.

We zien het wel!

Zaterdag heb ik een feestje en ik had graag iets nieuws gekocht maar weet niet zo goed wat ik nu moet kopen gewone kleding kan ik binnen een paar weken niet meer aan en dat zou ik zonde vinden en voor zw.kleding is het toch nog een beetje vroeg. Om nou in m'n "oude" zooitje te gaan!

Misschien ga ik vrijdag wel ff naar de stad!

Gr

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hoi Tamar, overal is actie, dus zoduur hoef het niet te zijn, koop je gewoon een broek die je prettig zit, kun je na de bevalling ook nog aan.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    De echte zwangerschapsbuik begon pas laat bij mij, ook doordat mijn baarmoeder naar achter gekanteld ligt én ik ook vrij sterke buikspieren heb (had ;) ).

Maar mijn broeken zaten al gauw te strak, vooral de lage heupbroeken doordat juist mijn onderbuik (darmen) opgezet was, die kon ik dan ook met week 10 al niet meer aan. Gelukkig had ik nog 2 oude strech taillebroeken uit het jaar kruik in de kast, die heb ik tot week 18 a 20 nog aangekunt.

De échte buik kwam hier echter pas met een week of 20 ;)
    Sindsdien alleen nog positiebroeken ;)

6. Dikkebuikmama

8 jan 2007
    22
    0
    0
    Pffff, ik dacht ook dat ik zachtjes aan gek aan het worden was..... :(

Ik ben van mezelf erg slank ( zeg maar gerust mager, 1.74m lang en 57 kg) Kreeg er nooit een kilootje aan, maar sinds ik zwanger ben, groei ik explosief. Ben al 11 kg aangekomen en mijn buik is al goed zichtbaar op 17 wkn. Ben er trots op maar hoop wel dat het na mijn bevalling weer netjes gaat worden. Een paar kilo extra is lekker maar hoef niet boven de 63 te komen. Maar ja, zorg voor later, nu heerlijk genieten en mijn buik showen. :p

7. Hester

Hester Niet meer actief

Ben nu bijna 20 weken en draag nog mijn eigen kleding.

Ik heb wel wat zwangerschapsmode: broeken enz, maar kan ook nog wel wat van mezelf aan. Een spijkerbroek ofzo krijg ik niet meer lekker dicht, maar verder is mijn buikje nog heel klein.

Wel handig hoor met werken en fietsen enz.

8. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    Ik begin nou te groeien de broeken zitten te strak en er komt al een mooi buikje!

Deel Deze Pagina