Ik ben op 1 kilo na al mijn zwangerschapskilo's weer kwijt! Ging erg snel, hoor. Ben nu weer even slank als voor mijn zwangerschap. Ik geef ook fulltime BV en had lange tijd een sterk verminderde eetlust...dus ja...dat zal er ook mee te maken hebben gehad! Nu eet ik weer lekker normaal en gewoon veel. Maar kom niet aan. Ik heb altijd een hele snelle stofwisseling gehad. Volgens mij is dit dus niet veranderd.
Voor zwangerschap 56,5 kilo, einde zwangerschap 73,5 kilo. Nu 55,5 kilo en ik lijk nog steeds af te vallen Ik eet voldoende en heb al extra voedingsmomenten ingelast, maar toch blijf ik afvallen. Iemand tips om op gewicht te blijven? Veel magerder moet ik niet worden namelijk...
Ik woog 70 voor de bevalling (te zwaar), 88 op het laatst en nu 66. In het begin ging het heel hard en zeker rond de regeldagen van Evy ging er wel een kilo af. Nu gaat het helaas veel langzamer. Er moet nog wel wat af. Ik viel dus wel af van de bv, want ik at als een paard.
Niet. Ik ging pas afvallen toen ik van 2 naar 3x in de week sporten ging en nog meer op mijn eten lette. Resultaat is wel dat ik vanaf januari tot nu ca 22 kg kwijt ben, en daarmee zit ik 2 kg onder mijn voor-ik-zwanger-werd gewicht. Maar goed, ik was ook 32 kg aangekomen. Oh ja, ik ben gestopt met voeding geven totn Thom 9 maanden oud was, toen is er nog eens sneller gewicht afgegaan.
de vlos zei dat je pas na 2 maanden gaat afvallen van bv, weet niet of dat echt zo is. ik zat een week na de bevalling weer op mijn startgewicht en daar is het tot nu toe bij gebleven, maar ik eet wel heeeeeeeel erg veel...