Tja bevallen is geen pretje uitscheuren nog minder. En wil ervaring delen met anderen. En weten of iemand dit ook heeft mee gemaakt want ik ben toch niet de 1e?? Begin bij het begin. In 2009 ben ik bevallen van een zoon*. Deze bevalling was heel heftig met alleen rug weeen. Wel binnen 10 uur vanaf de eerste pijn tot bevallen. Ik ben toen een klein beetje uit gescheurd. Toen alles genezen was en het ruim een jaar later was ben ik naar de Gyn gegaan omdat als ik plaste een restje bleef hangen want zo dra ik stond liep er nog wat plas En gemeen.schap was soms ook niet zo. Bleek dat ik een bruggetje had met een kuil zo dra ik stond was die kuil zo dat het er uit liep (hangmatje idee). Ik heb toen een reconstructie gehad alles was weer goed alleen herstel ging helemaal niet zo als het hoorde want me hechtingen loste te snel op. Maar goed ik was wel tevreden. Wel nog een kleine brug maar niets bleef hangen. En toen was ik weer zwanger en ben ik 10 maanden geleden bevallen. En het is gewoon echt Ik ben toen helemaal uit gescheurd en na de bevalling owje hebt een brug ik zeg ja klopt hebben ze die nu helemaal weg gelaten. Kwam ik achter ik boos en teleur gesteld en tot grote schrik met het in brengen van de tampon voelde ik ook een uitsteksel . En heb me zelf even goed bekeken en Heb een gat die niet dichter geworden is met de tijd. Als ik zit zie ik die uitsteksel. Gyn heeft mij gezien en vond ook dat het heel slordig was. Eenigste optie is een reconstructie maar geen garantie. Wel heb ik aan gegeven dat ik dan vaste hechtingen wil aan de buiten kant want oplosbaare vreet ik op. Heeft iemand dit ook gedaan 2x een reconstructie en hoe is dit bevallen is het goed of gewoon helmaal fout, ?
Heb niet de ervaring gelukkig, ik had totaalruptuur en helemaal door zeg maar. Dit is op de ok mooi gehecht 3 lagen diep. Dt is wel door een plastisch chirurg gedaan.. Had mazzel dat die er was en tijd had.. Hoop voor jou iig wel dat ze het nog kunnen verbeteren. Ik zou anders wel een second opinion vragen bij de plastisch chirurg. De hebben veel meer kunde mbt reconstructie als de gyn.. Je hebt ze niet cadeau gekregen je kindjes, las je onderschrift.. Kreeg er kippenvel van.. En dan net jij moet dit treffen.. Zo oneerlijk..