Hier hetzelfde. Ook ik heb maat 34 en ik dacht dus dat je het wel snel zou zien. Nou mooi niet! Ook pas vanaf een week of 20 dat het begon. Maar toen ging het ook wel hard !
Hoi, Ik zit nu in week 10 van mijn eerste en ik moet al wel het een en ander verbergen op mijn werk! Vandaag heb ik echt zo iets van: nou nou... Heb niet super strakke buikspieren en sowieso niet de beste darmen dus de boel is redelijk opgezet! Ik begin er langzaam aan te wennen. Ben normaal maatje 38/40 en lang maar zo aan het einde van de dag begin je het al wel een beetje te zien dus! Ik ga ook maar eens op zoek naar een positiebroek want met kerst zal het wel echt allemaal te strak worden. Begin er langzaam aan te wennen maar vind het wel eng om het straks in jan. op het werk te vertellen... Groetjes, Marijn
Nou die buik daar ben ik ook mee bezig! Bij mij in de verste verte nog niets te zien! Waarschijnlijk komt het omdat ik afgevallen ben ivm misselijkheid en overgeven Die buik mag lekker komen van mij, maar zal nog wel even op zich laten wachten
Vanaf 8/9 weken gingen mijn broeken te strak zitten, vanaf 10 weken kon ik nog maar 2 broeken aan met een elastiekje om de knop. En ik liep op mijn werk (middelbare school) continue met sjaals te hannessen zodat ik mijn buik maar kon verbergen. Vanaf 12 weken hadden we een mooie echo en toen hoefde ik niet meer te verbergen. Heb direct positiebroeken gekocht. Ik ben niet echt dik of dun. 1.67 m, 63 kilo (nu niet meer...) en maatje 38 meestal, maar die buik groeit voor mijn gevoel heel snel. Mensen vragen ook of ik zeker weet dat ik niet langer zwanger ben, en of ik zeker weet dat er geen tweeling in zit... tja.. Ik vind het nu wel leuk worden, maar die buik kwam voor mij eigenlijk te vroeg, omdat verbergen heel lastig was. Toen ik vertelde dat ik zwanger was had mijn omgeving (werk enzo) allang gezien dat dat zo was ..dus al dat gedoe met verbergen voor niets haha. In mijn album staat foto van mijn buik met ruim 14 weken.
Ik ben nu 23 weken en als ik kleding aan heb zie je niets, als ik naakt ben is het een heel klein compact bolletje, pas vanaf week 19 begon je bij mij iets te zien dat op een buikje lijkt.
Ikzelf zag met 9 weken al wel echt wat beginnen als ik in m'n nakie voor de spiegel stond, maar voor de buitenwereld werd het met 11 of 12 weken duidelijker. In mijn album staan foto's van 15, 20 en 25 weken en vanaf dat moment was er echt geen twijfel meer mogelijk zeg maar.... Maar wees gerust: dat buikje komt vanzelf!
Hmm, ik heb een inieminie superklein buikje gekregen geloof ik :-D Ben nu bijna 17 weken. Van mij mag het lekker gaan groeien, leuk!
bij mijn eerste ging ik met 8/9 weken groeien maar dat leek meer op een vetrol (ik had maat 34/36) met 15 weken kon je wel zien dat ik zwanger was. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat?
Ik ben nu tussen de 6 en 7 weken, (krijg mijn termijn echo op 9 januari) Ik ben 1.52 en hiervoor woog ik 40 Kilo, een Tenger Wijfie ben ik dus Moet zeggen dat ik al 3 kilo ben aangekomen en ik zie wel een klein buikje opkomen of kan dat niet zo vroeg? Groetjes
ja hoor Miss X dat kan zeker, ik had het ook al erg vroeg! Alleen zijn het dan meestal je darmen en niet zozeer je baby of baarmoeder
Ik zou bijna zeggen bij mij neit, maar mijn man zei vanmiddag ineens. "goh, ik ZIE nu dat je zwanger bent" dat was echt een supercompliment voor me.
Het is ook wel heel erg dat het bij jou zo slecht te zien is en dat je er ook nog zoveel klachten van hebt..
Ach ja, daar kan ik over blijven mekkeren , maar het wordt er niet beter van dus ik trek me op aan dit soort complimentjes. Ben echt super blij dat iig mijn man het nu een keertje onder mijn kleding ziet zonder dat ik iets superstraks aan trek.
Nou je mag er best regelmatig over klagen want het is gewoon vervelend. Maar idd erg fijn dat je man het kon zien nu. Hopelijk heb je toch nog iets van een buikje tegen het einde van je zwangerschap. Het is toch fijn als andere mensen kunnen zien dat je zwanger bent..
Ik heb ook vanaf ongeveer 8 weken positiekleding aan, ik vind zelf dat ik al echt een buikje heb en anderen zien het ook wel. Ben normaalgesproken ook wel plat qua buik en smal, dus wie weet. Voor een deel inderdaad afkomstig van darmen of slappere spieren of wie weet wat, hoe dan ook komt het toch door de zwangerschap. Succes met je buik! ps. ik maak nu om de paar weken een buikfoto, dat is ook wel leuk om het verschil te kunnen meten, als je een beetje schuin van opzij fotografeert zie je het het beste.
Hier begin ik nu verandering te zien. Ik heb nog geen positiekleding nodig, ben in het begin veel afgevallen en m'n broeken moet ik met een riem omhoog houden. Echt een buikje heb ik nog niet.
ik heb maatje 36 en ben lang 1.77 dus gewoon slank. bij mij begin je het nu (vanaf week 12) wel echt te zien. vooral s avonds! vanaf het moment dat we een echo hebben gehad en ik zeker wist dat alles goed zat begon ik te groeien hahaha.