Wanneer begon jou buikgroei ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tanja20, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ow ja ik draag nog steeds mijn eigen kleren hoor. denk dat ik dat ook nog wel ff kan volhouden :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach positiekleding draag ik al heel erg lang hoor, maar mijn buikomttrek is nog steeds gelijk aan week 9, dus daar is geen verschil in gekomen, nu meet mijn VK de afstand tussen mijn navel en bekkenrand. Weet niet wat dat precies betekend, maar dat zou wel moeten groeien. Ik kan ook geen gewone broeken meer aan omdat die in mijn lies veel de hard op mijn pezen drukken waardoor de ontsteking alleen nog maar erger wordt.

3. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ik ben nu 6 weken je ziet nog niks maar de broeken beginnen al te spannen. Hoop ook dat ik snel kan pronken met mijn buikje!

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik denk dat ik begon met groeien al vanaf een week of 6, 7 maar dat was meer darmen, nu begin ik al echt een aardig buikje te krijgenen ik ben ook heel stevig gebouwd, dus daar ligt het niet aan ;) ik zal er nu een nieuwe foto in zetten die ik gister heb gemaakt

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik mijn album kun je een foto zien van mijn buikje bij bijna 25 weken, als je dan bedenkt dat ik van mezelf al een klein buikje had is er niet zo veel bij gekomen.

6. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    ik had met 5 weken al dat ik mijn kleren niet meer aan kon
    en nu met 16 weken heb ik een flinke buik
    ben benieuwd watd at met 40 weken is

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    ruim 7 weken en nog weinig verandering. Alles zit nog heerlijk!

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb tot week 8 nog al mijn eigen kleding aangekund. daarna begon het oncomfortabel aan te voelen de spijkerbroeken e.d. ondertussen viel ik bij mijn benen en billen flink af en mijn buik werd steeds groter. in het begin vooral door mijn darmprobleem, maar nu met ruim 16 weken zie je echt wel een klein zwangerschapsbuikje. mensen zien het nu ook. twee weken geleden leek ik gewoon vet haha, nu niet meer gelukkig. Ik draag ook al een tijdje positiekleding en dat zit toch echt wel super comfortabel. Ik heb van de week ook 3 zwangerschapsstrings gekocht. ideaal!

9. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ik ben nu 6 weken, ik heb nog geen zwangerschaps buikje, maar mijn spijkerbroeken zitten niet meer lekker.
    ik ben slank, dus doe nu van die vrijetijds broeken aan, zitten lekker soepel en kleed slank af.

10. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik had al een buikje van mijzelf, dus die van mij is al wat gegroeid :D
    Ik kan nog wel mijn eigen kleding aan, maar na het eten doe ik wel een knoopje los

11. Niet meer actief

je mag mijn buikje wel hebben hoor, ik kan hem wel missen (niet de baby natuurlijk)

anyway dit wordt mijn derde kind en mijn buik begon te groeien met 16 weken!

bij mijn oudste begon hij pas te groeien met 21 weken!

12. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    bij mij begin je nu eindelijk wat te zien... sinds 1 week, maar heb het gevoel dat het nu hard gaat, alhoewel mensen vrijwel allemaal het zelfde reageren: ben je al bijna op de helft? niemand gelooft dat zo ongeveer.... :(
    Mijn (.)(.) daarentegen..... pfffffff dat mag juist wel eens gaan stoppen ;)
    Tja jammer, maar aan de andere kant is het ook wel fijn dat er nog niets in de weg zit, nog geen last van mijn rug enzo...
    Die buik komt vanzelf wel ;)

13. Niet meer actief

Ja, dit herken ik ook, moet helaas voor me werk wel nette kleding aan, dus als dit zo door gaat, moet ik binnenkort nieuwe broeken halen.

Wordt trouwens ook leuk in de zomer, dan gaat mn vriendin trouwen, loop ik daar met zo'n toeter. Nog maar zien of ik feestelijke zw-kleding kan vinden.

14. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    denk dat ik met een week of 15 een buikje begon te krijgen een beetje.. Maar de laatste weken is die echt gegroeit.. hihi en dan moet de groeitspurt nog komen geloof ik :)

15. Niet meer actief

Met 23 weken kon ik het zelf eindelijk redelijk zien, maar anderen zagen het toen nog steeds niet. Buik ik nog steeds niet echt heel erg groot, maar nu vind ik het prima zo :p

16. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Bij mij zag je het pas vanaf 22 weken, toen heb ik ook maar besloten om de strakke spijkerbroeken onder in de kast te plaatsen. Ze pasten echt niet meer.

Bij 6,5 maand was er zelfs een collega die verbaasd reageerde: ben je zwanger dan? Haha, ze had wel gezien dat ik wat steviger was geworden, maar zwanger? nee, dat is soms zo lullig om te vragen he. Je had haar gezicht moeten zien toen ik vertelde hoever ik al was :D

Groet van Kiki

PS Ik heb een normaal postuur (maat 40) maar mijn baarmoeder ligt ver naar achter.

17. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    bij 18 weken

Deel Deze Pagina