Met 9,5, 14 en precies 12 maanden hier het echte loslopen. Voor die tijd deden ze alledrie wel al aan de hand lopen, langs lopen, achter dingen lopen etc. De oudste deed dit het kortst (van kruipen naar echt los lopen in 2 weken), de middelste deed er een maand of 3 over en de jongste deed er relatief lang over: kon zelf staan en langslopen met 8,5maand maar deed er dus 3,5 maand over naar echt loslopen.
Onze zoon ging zich optrekken en staan met 9 maanden, dus wij dachten dat hij snel zou zijn. Maar nee! Los lopen deed hij toen hij ruim 17 maanden was.
Ik kan het nog niet invullen. Hij loopt nog niet los. Heeft er totaal geen interesse in, hij kruipt liever. Hij loopt wel lekker langs de tafel en bank
Hier met 16 maanden. Volgens mij is het gemiddelde rond de 15 a 16 maanden. De poll klopt daarom niet helemaal. Er zijn dus voldoende kinderen die ook later dan 16 maanden lopen en die staan er niet bij. Ik zou de poll uitbreiden tot 22 maanden, dan zie je of er een normale verdeling (Gauss) ontstaat.
Mij moet je niet mee rekenen hoor mijn kinderen sporen niet namelijk. Met 6 maanden optrekken 6,5 maand overal langs lopen. En met 9 maanden liepen ze hele stukken los
Hier 13 maanden en nog niet. Kan zich sinds de zondag optrekken tot staan maar dat durft hij nog maar op 1 plaats.
Ik heb 13 maanden gestemd, omdat hij toen begon met los lopen. Hij zette doen een paar dagen achter elkaar een aantal losse stapjes per dag. Helaas is hij toen heel hard gevallen en liep uiteindelijk pas echt los met 15 maanden.
Oudste dochter met 16 maanden Jongste dochter met 10 maanden Zoon met 11,5 maand Elk kindje zijn eigen tempo )
Met 9 maanden trok hij zichzelf op tot staan en begon direct met lopen langs meubels en achter de loopwagen. Maar lange tijd vond hij lopen op zijn knietjes toch het makkelijkst en veiligst, tot hij met 14 maanden het loslopen ontdekte . Nu is het alleen maar lopen en vooral zelf lopen waar hij naartoe wil .
Hihi dat is inderdaad grappig, ben benieuwd wanneer ze echt gaan lopen! Vandaag alweer meer pasjes als eergisteren
Ik heb 12 maanden gestemd voor mijn zoontje. hij liep een paar dagen na zijn 1ste verjaardag ineens los. liep ook al met 9 maanden rond de tafel en in de box. Mijn dochtertje van 10.5 maand gaat nog niet eens zelf staan. dus heel groot verschil hier. maar ach ik maak me er niet druk om. dochtertje is denk ik weer wat sneller met praten
Mijn dochter stond voor het eerst toen ze 7 maanden en 3 weken was en is gelijk aan tafel/meubels gaan staan... Nu sinds vorige week loopt ze en was 11 maanden toen ze ging lopen.. Over 3 weekjes word ons kleine prinsesje alweer 1 jaar !!
Mijn zoon is nu bijna 14 mnd en loopt nog niet. Wel wat stapjes aan de tafel, of heel moeizaam aan de hand. Zal nog wel even duren helaas. Mijn dochter liep al heel stevig aan 1 vinger enz op die leeftijd maar uiteindelijk met 16 mnd durfde ze pas echt los te lopen
Onze oudste liep met precies 1 jaar los, hij ging op zijn 1e verjaardag los lopen. De tweede was rond de 15 maanden De derde 14 maanden De vierde was 13 maanden. Allemaal netjes en volgens mij was onze tweede gemiddeld met lopen en de andere wat vlotter. Maar met 1,5 jaar lopen veel kindjes toch wel los.
ik kan de poll ook nog niet invullen hoor, hier is het nu wel in de mode om vanuit de knietjes 1 voetje op de grond te zetten, of als ik op de grond zit, hangend tegen mij twee voetjes op de grond, beentjes recht en dus bibs hoog in de lucht, alleen ligt de voorkant dus in mijn schoot hahaha ach ja ze is er druk mee bezig, ze heeft iig die dingen aan het uiteinde van haar beentjes ontdekt