Hier spontaan bevallen met precies 40 weken. 's Nachts om 2.00 braken m'n vliezen, om 6.00 begonnen de weeën en om 13.30 geboren.
Ik heb op voor de 37 weken gestemd. De eerste werd met 36+6 geboren De tweede met 37+5 & de derde met 38+5
Met 40.3 om 01.00 braken mijn vliezen, 's ochtends begonnen de weëen. Met 40.4 om 2.50 eindelijk geboren.
Niet spontaan. In week 42 braken mijn vliezen, maar kwamen de weeën niet op gang, hiervoor moest ik 2 dagen later ingeleid worden.
Het was stressen voor ons haha. Had de vluchttas nog niet klaar, naam waren we het nog niet helemaal over eens, in huis moesten nog wat kleine dingetjes gedaan worden en we hadden de oppas voor de hond nog niet geregeld haha. Heb vanaf de wc het ziekenhuis gebeld en mijn man heeft zijn moeder gebeld omdat zij die avond op vakantie zou gaan. Het was inderdaad erg onwerkelijk en bijzonder maar toch ook erg eng omdat zij ook aan de dysmature kant geschat werd. Uiteindelijk is alles wel goed gegaan hoor. Bevalling ging voorspoedig en ons meisje deed het gelijk super goed. Alleen suiker schommelde een beetje. We mochten na 4 dagen naar huis.
38+0 de hele dag al regelmatige harde buiken en 38+1 in vroege ochtend echt doorgezet en savonds bevallen. Had het nog helemaal niet verwacht! Ook met 38+0 ging er geen lampje branden dat dat misschien wel het begin kon zijn. Ik had vaker regelmatige harde buiken, maar zwakte altijd weer af. Maar toen dus niet