Het gaat ineens zo snel! Mijn baby gaat al kruipen. Hij is nog maar zes maanden en hij zit op handen en knietjes en probeert te kruipen. Vorige week kon hij in deze houding alleen zijn billen heen en weer schudden, nu kan hij al(alleen achteruit) kruipen! Net ging hij zelfs op handen en voetjes staan. Hij zette af en maakte een soort kikkersprong. Heel apart! Is hij niet wat snel? Wanneer ging jullie baby kruipen/tijgeren?
Tijgeren rond de 7 maanden, echt kruipen rond de 9/9,5 maand.. Nu kruipt ze met een flink tempo de hele hut door!
Carmen met 6,5 maand geloof ik dat ze heen en weer wiebelde en ook op haar handen en tenen steunen (bruggetje?). En sinds een week of 2 kruipt ze 'echt' en dan gaat t hard, want ze trekt zich ook op, laat nu al 1 handje los.
Met 5 maanden door de kamer heen rollen. Bijna 6 maanden tijgeren en met 7 maanden zitten en kruipen.
7 mnd, zoals jij omschrijft..maar dat was "zeehondjes-kruipen" ...en 2 mnd later toen hij zochzelf kon optrekken tot staan kroop ineens "normaal!"
Met 9 maanden tijgeren en met 10 maanden kruipen. Tussendoor zelf gaan zitten, optrekken tot staan en aan de hand stappen.
Zelfstandig zitten ging al prima bij 8 maanden. Met kruipen duurde het wat langer. Toen ze net een jaar was begon ze vooruit te kruipen ipv achteruit.
Mijn oudste kon kruipen met 8 maanden en toen trok ze zich ook op tot stand liep langs de bank enzo (pas met 13 maanden uiteindelijk los gaan lopen dus dat duurde wel ff). Mijn jongste (nu 6,5 maand) zit ook al twee weken op handen en knietjes, wiegt wat heen-en-weer en maakt een bruggetje op haar teentjes sinds gisteren Ik weet nog dat de oudste eerst ging "rupsen" voor ze echt kon kruipen maar ja, dit is weer een ander kindje he? Ben erg benieuwd hoe het zal gaan...
Hier ging ze vanaf een maand of 8 tijgeren (eerst achteruit en om haar as rondjes draaien) en in een paar weekjes tijd ging het van vooruit tijgeren, dan zelf gaan zitten naar kruipen op handen en knieën en optrekken aan alles wat je maar kan bedenken! Vanaf een maand of 11 loopt ze ook langs de tafels, meubels en vensterbanken. Ook achter de blokkenkar gaat het nu goed sinds een maand (daarvoor ging de kar te snel, kon ze niet bijbenen, haha)
hier tijgert hij de kamer rond sinds dat hij 4,5 maand oud was en sinds gisteren kruipt hij ook echt op handen en knieen (hij trekt zichzelf ook al op aan de bank sinds 2weken eerst alleen tot zijn knieen, maar sinds eergisteren staat hij ook echt, komt alleen wel nog heel zelden voor dat het hem lukt)
Onze dochter rolt van 7 maanden het hele huis door en kruipt nu twee weken.. Op handjes en knietjes zitten doet ze al heel lang maar dan liet ze zich weer vallen en ging ze rollen, is makkelijker
Met 6 1/2 maand doro de kamer kruipen op knieen, met 7 mnd oud zelf zitten vanuit kruiphouding.En meteen erachteraan staan en lopen langs de tafels enz.Alles dus ineens binnen een maand. Gisteren het eerste stapje los gezet naar mama toe (L) zo trots .
De oudste ging met 7 maanden tijgeren en met 9 maanden kruipen, de jongste met 5 maanden tijgeren en met 7 maanden kruipen.
Mijn dochter rolt vanaf 3 en een halve maand al over het tapijt, ik ben benieuwd wanneer ze gaat kruipen..