Grommende baby's bijten niet!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pcootje, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Nog meer grommende baby's?

Onze dochter heeft het grommen ontdekt. Ook al klonk het eerst als geluiden ontdekken, nu lijkt het of ze probeert ons op die manier dingen duidelijk te maken.
    Als ze gromt wil ze iets niet, bijv gisteren in bad, mevrouw heeft dikke pret als ze "staat" te springen in het bad, leg ik dr op het drijfmatje begint ze tr grommen, laat ik dr weer springen is het weer dikker pret en zo gingen we een tijdje door.
    Zo met veel meer dingen waar ze het niet mee eens is dan begint ze dus te grommen, klinkt heel vreemd.... maar ik denk maar zo; "blaffenden honden bijten niet, dus een grommende baby ook niet":D

2. fafje

fafje Niet meer actief

hier ook een grommer :D, ongeveer vanaf een maand of 6/7

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn oudste heeft nooit gegromd, maar mijn jongste wel en dat deed hij al heel jong, volgens mij vanaf een week of drie/maand. Vooral als de (borst)voeding niet snel genoeg ging naar zijn zin. Grommende baby's bijten niet ging in mijn geval ook niet op, af en toe beet hij keihard in mijn tiet, waarop ik het weer uitschreeuwde van de pijn en hij een huilbui kreeg, omdat hij daar weer van schrok :D!
    Ook met de fles gromde hij hoor, uiteindelijk is het vanzelf weggegaan, maar volgens mij was dat met een maand of 7. Mijn moeder moest ook eens wat met hem doen (verschonen of de fles geven) en toen was hij naar haar gaan grommen, zij wist niet wat ze hoorde!

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    De oudste heeft het ook nooit gedaan, zat dus ook raar te luisteren toen ik het voor het eerst hoorde.
    Bij de BV doet ze het niet, daar heeft ze iets anders voor bedacht.
    Kennen jullie de reclame van Grolsh "plop" flesje open, zo gaat het hier ongeveer als ik mn voedingsbeha open...dochter begint dan te lachen met geluid en huhuhuhuhuh geluiden te maken.

5. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    :D Leuk hè, die geluidjes die ze produceren? Dennis gromt ook, en dan ook voornamelijk als 't meneer even niet naar z'n zin gaat. Hij trekt er ook al echt zo'n frons bij, 't is/wordt duidelijk een mannetje met een heul eigen willetje! ;) Op het aankleedkussen vindt ie het niet altijd even gezellig en gromt er een lieve duit op los, en als 't hem lukt knijpt / grijpt / krabt ie er nog even lekker bij in m'n armen ook. Tsss!
    Verder noemen we hem op 't moment ook Buthead (Van Beavis & Buthead, de tekenfilm serie) want hij heeft zo'n lachje soms, dan lig ik in een deuk, zo van; huh huhhuh huh en dat een aantal keren achter elkaar. Zo komisch!

6. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    hier heeft ze ook een poosje gegromd, met name `s nachts..... heb een poosje gedacht dat ik een weerwolf op de wereld had gezet. :D Maar tis weer over nu

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter heeft het nooit gedaan, maar mijn zoontje deed het ook een tijdje als het hem niet zinde. Tegenwoordig speelt hij voor gillende keukenmeid, dat is nog 10x erger :p

8. misa

misa Niet meer actief

Hahaha!

9. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hier ook een grommertje, met een heeeeeel serieus gezichtje erbij:cool:
    erg leuk om te zien dat ze steeds een nieuw geluid ontdekken, helaas heeft ze t gillen niet opgegeven daarvoor;)

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ssssttt breng dr nou niet op ideeen, gillen heeft ze nog niet ontdekt;)

We hebben al gedacht dat ze Brenda had moeten heten....ivm dr gesteun en gekreun ( hoop dat er nu niemands dochter Brenda heet:)) Dit doet ze meestal voor het slapen gaan, zal wel een vorm van ontspanning voor dr zijn.
    Beavis & Buthead zijn ook hier al een paar keer voorbij gekomen.
    Hmmm begin nu toch te twijfelen aan dr naam:D

Vanavond loop ik met dr bij de Makro, maxi cosi in de kar en daar zit madam te grommen.... toen zag ik dat het speeltje het van dr handje had gewonnen en ze daar dus boos om was, tja en dan huilen we niet, nee we grommen.:p

11. fafje

fafje Niet meer actief

hier is KRIJSEN in winkels helemaal het nieuwe ding!...itjdens het wandelen heeeel lief zacht brabbelen...zodra we een winkel in zijn...moet ik em echt iets te eten geven of drinken...en dan begint het...keihard krijs-gillen...schreeuwen zegmaar..en dna lachen:$...NOUJA hahaha

En grommen, ja dat gezicht...soms grotm ie zo erg, wordt eel zn gezicht rood hahahahha...dan perst ie het echt uit....mensen kijken me vaak verschrikt aan:(! LEUK!;):D

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Haha dat schreeuwen in de winkels heeft vast te maken met weerkaatsen van het geluid, in de winkel klinkt het natuurlijk veuuuullll leuker dan in de open lucht.
    Ach ik hoor nog liever een schreeuwende baby dan een krijsende kleuter, soms probeert de oudste hier op die manier haar zin te krijgen.....maar ze bereikt het tegenovergestelde, helaas is ze blond dus moet het nog ff wat vaker uitleggen;)

13. fafje

fafje Niet meer actief

haha, ja ik weet het niet, soms lijkt het alsof hij btj gek wordt van de drukte...in de rij bijv, kijkt ie iemand aan, en gaat dan gillen...gewoon aandacht trekken....en dna lachen als iemand tegen em gaat praten

14. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
  15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hahaha oh heeeeel herkenbaar!!! :D Iets later, dat wel. Zo rond 8 maanden begon ze er mee, en al gauw was het een hit. In de supermarkt gromde ze naar iedereen, ik schaamde me dood :p

Inmiddels is ze bijna 11 maanden en is het grommen weer passé. Nu is het schreeuwen en gillen

Deel Deze Pagina