hoi meiden wie heeft er ook zoveel en zolang overgegeven ? en wat was het geslacht van de baby? ben wel benieuwd omdat ze dan vaak zeggen het is een meid of is dat nu ook echt bakerpraatje ?
Lijkt me een bakerpraatje. Bij Thirza ben ik tot 7 maanden kotsmisselijk geweest en was ze toevallig dus een meid, maar deze keer ben ik veel en veel minder misselijk geweest en krijgen we weer een meid. Ken ook zat vrouwen die ongelovelijk misselijk zijn geweest en toch echt een jongen hebben gekregen, dus ja: dat is echt een bakerpraatje!
heb tot mn 6maanden de wc amper kunnen verlaten en nu de laatste maand zijn we weer bezig en t is hier een flinke knul ,maar mijn zus heeft t zelfde bij haar meisjes gehad ligt gewoon van persoon tot persoon
Mijn moeder heeft vijf maanden lang overgegeven toen ze zwanger was van mij. Ikzelf ben nooit misselijk geweest, ook niet overgegeven dus, toen ik zwanger was van mijn meisje. Beste vriendin elke dag overgegeven tijdens zwangerschap zoon....
Bij mij klopte t in ieder geval niet! Nog steeds misselijk en af en toe spugen en krijg toch echt een jongen, kan niet missen op de echo's haha
bij de eerste zwangerschap totale 9 maanden overgegeven, dat werd een meisje. deze zwangerschap heel misselijk geweest maar overgeven stopte bij een week of 12, weet alleen niet of er een jongen of meisje in mn buik zit haha
Ik ben vanaf begin misselijk geweest. Nu net een paar weken wat minder maar nog steeds aanwezig. Wij krijgen een meisje. Maar denk dat het toeval is.
ik ben in verwachting van een jongen, en ben welliswaar 3x een misselijkheids aanval gehad, maar nooit gekotst en nergens last van..
Beide zwangerschappen heel lang heel misselijk geweest en beide keren een meid. Het is niet helemaal een bakerpraatje. Bij een meid schijnt er meer HCG geproduceerd te worden dan bij een jongen en van die HCG word je misselijk. Maar het verschilt natuurlijk per persoon hoe je op die HCG reageert. Vergelijken kan dus alleen bij jezelf!
Bij alle 3 de meiden kotsmisselijk + kotsen. Nu wel er misselijk, maar veel minder kotsen. Wie weet Mijn buurvrouw heeft 2 meiden en 2 jongens. Bij de meiden extreem misselijk tot 16 weken, bij de jongens licht misselijk tot 11 weken. Dus bij haar klopt 'de fabel' wel.
Vorige zwangerschap van 4-40 weken overgegeven, tot ziekenhuisopname aan toe, resultaat = Jongen Denk dus een bakerpraatje
grappig dacht altijd dat het echt bij meiden gebeurde, maar blijkbaar ook genoeg jongetjes. Ben benieuwd weet eind van de week wat we krijgen, Bij mijn dochter heb ik veel langer overgegeven als nu (8 weken langer) nu ben ik er net vanaf maar ben overdag veel beroerder geweest. ben dus benieuwd....