hallo dames, heeft iemand hier ervaring met het zeer vroeg verliezen van de slijmprop. ik ben nu 26 weken en ben hem dus al kwijt. vlos zegt dat het nog niet zoveel kwaad kan alleen bij harde buiken, maar zodra ik een beetje actief ben krijg ik die al. iemand ervaring of tips
Goed in de gaten houden en op tijd je vk bellen als je te veel harde buiken krijgt dienin rust niet weggaan. Sterkte, vervelend hoor. Hopelijk groeit je slijmprop weer aan!
vervelendste is dat ik net lekker aan het nestelen was, dus hele huis op de kop, alle kasten leeg, kastjes weg gedaan. nu staat de gang nog vol troep wat ik een plekje moet geven. dus ja probeer dan maar rust te nemen. maar goed het gaat nu wel, zit de hele avond al rustig op de bank
Ik heb hem bij de vorige zwangerschap met 17 weken verloren. Of het helemaal was of de helft kan ik niet zeggen omdat de grote niet altijd wat zegt. Ik heb toen zelf niet gebeld want weet dat de prop weer aan groeit. (altans dat is mij altijd gezegt) Ik geen heb zere buiken gehad daarna en hij is weer aan gegroeid.want met 38 weken ging ik stukjes verliezen. Maar krijg jij nu harde zere buiken en vertrouw je het niet. Wel bellen hoor!!
had idd ook gelezen dat hij terug kan groeien, maar dat is dus niet altijd het geval. ik heb met regelmaat last van harde buiken maar dat komt ook omdat ik best wel een bezig bijtje ben en met nog 2 kleintjes hier rond huppelen ben ik ook wel druk. zodra ik lang achter elkaar harde buiken krijg of het gaat rommelen dan moet ik ook meteen de vlos bellen. er zit niks anders op dan rustig aan doen en het afwachten. vraag me wel af of er dames zijn die dit hebben gehad en dus wel vroegtijdig zijn bevallen
hoe gaat het nu? ik ben nu 19 weken en heb al dagen bloedverlies. vanmorgen ook een deel van de slijmprop verloren. ben zooo bang gisteren de baarmoederhals opgemeten ( was daar vanwege het bloeden) en die was netjes 4 cm, maar nu vanmorgen dus delen van de slijmprop verloren ik ben echt zoo bang, bah
Ik heb ookal voor de 2e keer bloedverlies en stukjes slijmprop weer. Ook veel pijnlijke harde buiken moet strax weer naar t zkh. Lig jij nu in t zkh? Ik heb dr de vorige keer 4 dagen gelegen. Ook mijn bmh bleef mooi lang. Eerste keer 3.8 laatste keer 3 maar ze maken zich daar geen zorgen over zolang die niet onder de 1.5 komt. Wel zo n rottig infuus in me arm gehad maar niet hoeven remmen. Ben benieuwd of ik strax weer naar huis mag...
Hey meid Nee, lig niet in het ziekenhuis Moet gewoon echt rusten en echt 0,0 doen thuis Pfff wat een spannende tijd hè? Hoop dat wij onze kleine mooi tot 37 weken binnenhouden hoor Vind het maar eng en spannend allemaal Veel succes straks bij de gyn meid!
Hier ook al de slijmprop met 25 weken verloren en niks aan t handje gelukkig! Wel ook veel harde buiken, vooral savonds en snachts maar komt niet met regelmaat. Zolang je vliezen niet breken is er niks aan de hand volgens mijn vk en gyn en ook groeit hij meestal vanzelf weer aan.
Ik ben mijn slijmprop 3 keer kwijt geraakt, 2 keer vroeg in de zwangerschap en de laatste keer met 33 weken toen een vroeggeboorte eraan leek te komen. Wanneer de slijmprop voor de laatste weken van je zwangerschap loskomt word er een nieuwe slijmprop door je baarmoeder aangemaakt, het kan dus geen kwaad dat je je slijmprop bent kwijtgeraakt. Daarnaast geeft het verliezen van een slijmprop niet aan dat je op het punt van bevallen staat, hier kan weken overheen gaan. Het is voldoende om je lichaam in de gaten te houden en gewoon rustig dingen te gaan doen. Mocht je iets niet vertrouwen dan kun je je verloskundige bellen.
Ik ben ook met 26 weken mijn slijmprop verloren. Toen gelijk een echo gehad om te kijken hoe de baarmoederhals/mond eruit zag. Was verder niets alarmerends. Pas bij regelmatige harde buiken aan de bel trekken. De vk zei ook hier dat het gewoon weer aangroeit als het nog geen tijd is om te bevallen
Bij deze zwangerschap mijn slijmprop ongeveer een week geleden verloren. Nu wat meer harde buiken en wat menstruatie achtige krampjes. Verder blijft het tot nu toe gewoon rustig en kan ik ook rustig aan de dagelijkse bezigheden voortzetten. Ik hoop dat mijn kleine nog een paar weken op zich laat wachten. Ik hoop dat het voor jou hetzelfde is.
dankjewel voor jullie geruststellende woorden, helpt me om het een beetje te relativeren. het is toch je kostbaarste bezit en dus moeilijk om je niet druk te maken. hopelijk blijven al onze kindjes tot minimaal 37 weken zitten waar ze zitten meiden
bij mij was na het verlies van de slijmprop het advies even iets rustiger aan te doen. hij kan opnieuw aangroeien maar het hoeft niet. ook is hij er misschien niet helemaal uit. ik ben hem rond 1 aug. verloren en ik heb 5 en 6 aug. in het zh gelegen omdat ik weeen had. bmm was nog niet naar voren en we zijn op 2 cm onstluiting blijven hangen. sindsdien is hte hier wel rustig. af en toe lichte voorweeen maar niet zorwekkend. ik hoop dat de kleine hier ook nog even blijft zitten maar soms heb je het niet voor het zeggen. we blijven gewoon rustig aan doen