Sinds een paar dagen heb ik helemaal geen eetlust. ben verder niet misselijk ofzo alleen soms een beetje raar gevoel in mn maag brood koekje en warm eten heb ik helemaal geen zin in, ik eet eigenlijk alleen nog maar fruit. En heeeeeeeeel veel drinken. Hoort dit erbij? Ik ben pas bijna 7 weken.....
Kan allemaal meis; de verschijnselen zijn voor iedereen anders. Ik wilde gewoon vlees, brood, fruit en alles maar GEEN warme groente.
Ik heb 2 zwangerschappen nauwelijks eetlust gehad Was de beste manier om af te vallen ever hahahaha Iedereen heeft andere symptomen he Ik at ook heel veel fruit en bakken met peentjes
Dan ben ik gelukkig niet de enige haha! ik eet alleen nog maar kiwis sinaasappel en peer. en drinken ook nog is vruchten sap. Gelukkig zit macdonalds hier helemaal jiet in de buurt want daar heb ik namelijk wel zin in.
Ik heb vaak ook geen eetlust vooral niet in warme maaltijd de rest gaat nog wel. Kan er dus allemaal bij horen hoe vervelend het ook is! Probeer ondanks dat te genieten van je nu nog misselijkheid vrije zwangerschap! ♡