Bij de eerste met zo'n 22 weken, bij deze al vanaf 15 weken. Nu echt al een zwangere buik. Maar ook ik ben klein en draag naar voren. Van achteren zie je niks, dus al snel een buik.
Het verschilt dus heel erg per persoon. De een ziet bij 10 weken al een buikje en de ander bij 20 'pas'. Ok afwachten dus wanneer er iets gaat komen. Mijn baarmoeder lag diep volgens de echoscopist, dat heeft ook invloed op wanneer ik een buikje begin te zien lijkt me?
Ik heb het idee dat ik zelf al iets kan zien nu. Had altijd een super strakke buik en kan hem nu niet meer goed inhouden. Ook gister uit een jeans gescheurd nogal genant haha.
Met 30 weken... groei nu zo snel dat het echt heel erg veel pijn doet... kan al bijna 2 weken niet normaal lopen. Vanwege dat het lijkt of me huid echt super strak staat.
Ik heb ook het idee dat er al echt wat te zien is! Mn strakke spijkerbroeken zitten al echt niet fijn meer, dus draag veel leggings. Het begint anderen nu ook op te vallen haha! Gelukkig weer iedereen het nu!
Haha, pas bij 25 weken écht. Had zelfs al van iemand de vraag gekregen of de baby wel goed groeide! Maar bij 25 weken dus ineens heel snel; moest met 28 weken zelfs een groeiecho laten maken.
Met 14 weken al flink! Maar ik ben heel tenger en was door hormoonbehandelingen kilo's afgevallen dus dan zie je het al snel.
ik denk dat het ook afhankelijk is van je bouw. Ik ben wat steviger en kon met 20/21 weken nog heel weinig zien. Nu sinds 3 weken gaat het heel hard en zie je pas echt dat ik zwanger ben. (nu 29 w)
Bij de eerste met ong.18 wkn en nu bij de 2e sinds deze week een klein beetje bolling voor de mensen die het weten. Ik ben wel redelijk lan 1.74 maar ook wel slank en heb strakke buikspieren van het paardrijden scheelt schijnbaar ook? Heb heel de week al een "strakke" buik van de spieren die onder spanning staan of opgerekt worden o.id.
Ik normaal postuur. Met de eerste 23 weken en nu de 2de met 19/20 weken. Maar kan mijn eigen broeken nog wel aan, zit alleen niet zo heel lekker meer. Bij mij zie je t zo laat omdat mijn bm naar achter gekanteld is.
Hier met maatje 34 zie je niks voor 20 weken bij mn vorige zwpen. Nu lijkt t weer dezelfde kant op te gaan.
Weet iemand of het sneller zichtbaar is bij tweelingmama's? Ik kan het niet goed vinden en ben wel heeeeel benieuwd
Hier zwanger van de eerste en ben slank/fijngebouwd, maar al echt een buikje te zien! Begon al echt zichtbaar te worden vanaf een week of 11. Ik denk dat het bij mij juist snel te zien is omdat ik zo slank ben, dan valt ieder hobbeltje natuurlijk snel op
Ik ben nu 17 weken en begin er nu zwanger uit te zien, het valt anderen ook op. Ik ben mollig en heb altijd al en buikje gehad, maar nu zie je wel dat ik zwanger ben in plaats van alleen te dik
Ik denk rond de 12/13 weken? Pas met 15 weken ongeveer heb ik mijn eerste foto gemaakt, en daarop is te zien dat mn buik groeide
Sinds week 13 ongeveer (daarvoor ook al, maar dat was wisselend en kwam door opgezette darmen). Sinds week 16 is-ie zo groot dat ik er soms mee tegen dingen aan stoot. Ongeveer sinds die tijd voel ik mijn kindje soms ook rommelen. Erg leuk.
Bij mijn zoontje had ik met 15 weken een klein bolletje, en droeg ik mijn eigen broeken nog. Nu met 8 weken zien we al een buikje. Draag nog me eigen broeken, Maar mensen die het niet weten zien niet dat ik zwanger ben😊