Wanneer begon jullie buik te groeien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maagd, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Sinds een week of 16 dat er een bolletje vormt.
    Moest wel eerder overgaan op positiekleding, mijn eigen broeken zaten niet comfortabel meer.
    Nu met 28 is het volgens iedereen een duidelijke babybuik. Zelf heb ik niet dat idee, maar dat komt omdat ik van mezelf al een aardige dikke buik heb.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Eerste dochter met 16 weken

Deze keer met 9 weken

3. lucymila

lucymila Niet meer actief

Als je denkt dat je buik nog niet groeit moet je elke week een foto maken. En wanneer je die met elkaar vergelijkt zul je heus verschil zien. Ik heb vanaf week 13 foto's gemaakt, de ene week zie ik meer verschil dan de andere, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met je houding, kleding etc.

Nu vind ik echt dat je mijn zwangere buik ziet (vanaf wk 16) maar vreemden zullen het nog niet durven vragen

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik kan niet wachten op een echt buikje...:) Lijkt me zo leuk

5. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Sinds deze week, week 11!

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb zojuist 2 zwangerschapsjeans binnengekregen van het merk mama licious. Had ze vast besteld omdat ik vorige week uit 1 broek ben gescheurd:$ en ben pas 2 kilo aangekomen. Maar toch al een bolletje op de buik.
    Ik heb ze net gepast en moet zeggen zitten echt super lekker. De band is nog wel iets te ruim met name aan de rugzijde maar voor de rest super. Mooie kwaliteit ook..!!

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hoe is het met de buikjes hier??

8. Linana

Linana Niet meer actief

Ik begin nu wel echt een duidelijke babybump te krijgen. Andere mensen zien nu ook echt dat ik zwanger ben :)
    Alsnog is het een hele bescheiden buik, want vooralsnog pas ik gewoon mijn normale kleding en heb ook nog geen zwangerschapsbroek aangeschaft (wat ik waarschijnlijk ook niet ga doen, aangezien ik straks mijn heerlijke harembroeken weer aan kan)

:D

9. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ik kreeg pas een buikje met 21 weken en dan nog niet eens echt een zwanger buikje.. Dat begon een beetje te komen met 23 weken en denk dat de buitenwereld (als in vreemden) het pas vanaf een week of 26/27 begonnen te zien.. Nu is het niet meer te ontkennen op bijna 31 weken :p

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ok...nu ben ik bang dat ik wellicht een enorme buik krijg hahaha. Bij mij is het wel al te zien. vandaar

11. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Bij de eerste kon ik met 19 weken mijn eigen broeken niet meer aan, bij de tweede met een week of 17.
    Nu pas ik alles nog. Denk dat ik rond week 19 weer een klein buikje ga krijgen.

12. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Herkenbaar, ik vind zelf dat mijn buik meevalt (ben ook wat steviger) terwijl iedereen nu wel ziet dat ik zwanger ben, krijg soms de vraag of het er echt 1 is ;)

Verder merk ik het met alle daagse bezigheden dat mijn buik meer in weg komt te zitten. Als ik ml een zoen wil geven komt eerst mijn buik tegen hem aan.

Mijn buik is rond de 17 wkn gaan groeien. Met af een toe een groeispurtje.

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Mijn buikje lijkt ineens gegroeid de afgelopen nacht haha..
    Bekijk bijlage 384960

Mss leuk om wat foto's te plaatsen van de huidige buikjes?:)

14. Vlinder93

Vlinder93 Lid

16 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste zw en vanaf 20 weken klein buikje. Nu 23 weken en je kan er niet om heen

15. kath

kath Actief lid

27 okt 2012
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste zaten mijn broeken na een week of 12 echt niet meer lekker of pasten zelfs niet meer. Nu, bij de tweede, ging het een stuk sneller. Kon mijn broeken nog wel aan met 8 weken, maar lekker zaten ze toen al niet meer. Dus kort daarop maar overgestapt op de zwangerschapskleding, die op dat moment soms erg ruim was.

Ik hoor dat wel van meer vrouwen, dat je sneller een buik krijgt bij een volgende zwangerschap. Net of je buikspieren denken: Yessss... we mogen weer, laat maar hangen :D

16. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Bij mij is het echt gaan groeien van week 16 tot week 18 en nu staat het weer even stil. Ik ben wel al eerder zwangerschapsbroeken gaan dragen omdat ik misselijk werd van die drukkende band in mijn buik. Mijn eigen shirtjes pas ik nog, blousejes niet meer, maar dat heeft meer te maken met de boezem dan met de buik :p

Deel Deze Pagina