Wanneer begon jullie nesteldrang?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mam1983, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Volgens mij is het afgelopen weekend ingegaan haha.

Veel hulp gehad met kelder opruimen, radiatorkasten verven en bekleden enz. Vandaag de ramen van buiten gewassen met manlief. Ga zo het hele huis door, moet veel rusten dus wordt met gedeeltes. Moeilijk om genoeg rust te nemen zeg!

2. Namaste1981

28 mei 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 2 weken vakantie en zit nu in week 25, ik heb in het hele appartement nu roze / paarse muren (het is een meisje! :), nieuwe gordijnen, nieuwe tapijten, nieuwe assecoires, alle eeuwig liggende klusprojecten zijn bijgewerkt (eindelijk weer licht in de hal, eindelijk weer een fatsoenlijk afsluitende badstop, een afdekplaatje over loshangende kabels etc.). Nesteldrang in het kwadraat dus hier :) Maar het is prachtig! Het poets-gedeelte stel ik zo lang mogelijk uit, ik blijf niet aan de gang...

3. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Nesteldrang in de vorm van het huis poetsen nog geen last van gehad, wel al een tijdje dat ik met het kamertje aan de gang wil.
    Helaas gaan we eerst verhuizen en zal het waarschijnlijk pas januari worden dat we er mee aan de gang kunnen. Wel al een kamertje besteld en wat andere spulletjes. Ik ben waarschijnlijk ook zo onrustig dat ik er mee aan de gang wil omdat ik bang ben dat ik niet kan kiezen straks welke kleuren en spullen :)

Het kopen van kleertjes begon al voor de zwangerschap :)
    (maar heb me aardig in weten te houden hoor). Heb inmiddels zelf gekocht:
    - voor de zwangerschap: 2 rompers en 3 paar sokjes (in een grotere maat dus voor als de kleine een jaar is ofzo)
    - toen ik 6 weken zwanger was een boxpakje
    -Vanaf week 12 tot nu: een pyjamaatje, boxpakje, een romper met lange mouw, een mouwloze romper in een grotere maat en vandaag een shirtje met broekje met roze (we weten sinds gister dat het een meisje wordt).

4. mam1983

mam1983 Actief lid

22 jun 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi geniaal..:D

5. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Nesteldrang begint bij mij nu te komen volgens mij. Irriteer me dood aan van alles in huis. Alles is smerig en moet schoon. Laatst tot half 1 snachts bezig geweest een kast helemaal leeg te halen en uit te zoeken. Dacht om 23:00 uur ineens dat dat moest gebeuren. Elke dag stofzuigen. Irriteer me aan nare geurtjes in huis dus de honden zijn van de woonkamer naar de bijkeuken verplaatst. Pffffff hahahahhah!!!! Ze mogen wel in de woonkamer hoor maar die ouwe van mij stinkt zo als hij slaapt, echt slaapgeurtje, bah. Ze slapen dus lekker in de bijkeuken. Kan niet wachten om alle baby spullen uit te wassen en te strijken, terwijl ik strijker normaliter echt een rot klus vind. Maargoed om nu alles al te gaan wassen heeft niet zoveel zin. etc. etc. etc. hahahha...

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier begon het toen ik met verlof ging. Kamertje was toen al af maar toen begon t poetsen, wel met vlagen trouwens.
    Alles stonk en ik kan enorm genieten van de geur van sschoonmaakmiddel. Ook alle klusjes in huis moeten af (is ml erg blij mee!!)

7. mam1983

mam1983 Actief lid

22 jun 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan ook niet wachten kleertjes te wassen en te strijken.. Trwijl ik normaal gruwel van strijken. Wanneer beginnen jullie daarmee?

8. danielle

danielle Actief lid

17 aug 2010
    151
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hier nooit nesteldrang gehad, dus dat kan ook nog.
    Had de kleertjes gewassen omdat iedereen zei dat dat moest anders had ik het niet gedaan ;)

9. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er met vlagen last van haha.
    soms poets ik de hele verdieping op een dag.
    en soms ben ik helemaal kapot kan ik net de afwas doen haha.
    hoewel ik nu wel ff nesteldrang wil hebben moet een enorme strijk weg werken lol

10. chila

chila Niet meer actief

Volgens mij is het bij mij nu begonnen.
    Wil alles poetsen en aan de kant hebben. Irriteer me mateloos als er iets staat wat ik er niet neergezet heb en er niet hoort. En wil het liefst de hele woonkamer veranderen etc. Alles moet schoon zijn, opgeruimd en ik wil nergens wat hebben slingeren. Ach, nog 9 weken :D

11. Mama88

Mama88 Actief lid

18 apr 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag 38 weken zwanger en nog nergens last van gehad :) misschien komt het wel helemaal niet?? :p

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Bij de 1ste geen last gehad en nu nog steeds niet haha... Ik wilde dat ik dat had!!!

Deel Deze Pagina