nou dames de tittel spreekt voor zich denk ik heb der sinds een aantal dagen behoorlijk wat last van ga het morgen zoiezo even aankaarten bij de gyn maar volgens hem (telefonisch) is het normaal dat het nu al begint , mag echter wel geen regelmaat inzitten en niet te pijnlijk worden
ooh kan ik me voorstellen ja bij de eerste was het bij mij rond 35 weken ook elke nacht , uiteindelijk met 39,5 bevallen
Bij mij begonnen ze ook rond de 34/35 weken, en toch bevallen met 41 weken, dus zegt helaas niks.. maar vond het wel ellendig.
met de 32 weken met de 33 weken gingen ze over in echte weeen. Gelukkig na 1 week in het zh weten te remmen. Daarna heb ik bijna iedere avond voorweeen gehad. bevallen met 39+1
hier met 36 weken met 37 had ik 2 cm en met 40.3 is ie geboren . dat ik 2 cm had hadden ze beter niet kunnen zeggen ik zat echt te wachten toen . ook had ik heel de dag veel pijn , weken lang en heb ook nog een peuter van 2 , was erg zwaar. maar ben nu heel blij met me mannetje
Hier al een week of 2 maar ervaar ze niet als harde buiken toen ik tegen de vk zei dag ik iedere avond zeker een half uur met buikpijn in bed lig schrok ze en zei ze dag het hardebuik waren. Schijnbaar hoeft je buik niet helemaal hard te worden!!
Nou je bent niet de enige die er vroeg bij is. Ik heb er sinds een week of drie last van. Begon allemaal met een blaasontsteking welke ondertussen geukkig over is. Met name in de avond nemen de harde buiken bij mij toe. Ik hoef maar op te staan van de bank of ik heb er alweer één. Vandaar dat ik het ook rustiger aan ben gaan doen (ben o.a. vanwege harde buiken en BI met vervroegd verlof gegaan) Mijn harde buiken gaan over het algemeen samen met een gevoel van benauwdheid en soms ook met vaginale steken. Gelukkig zit er geen regelmaat in dus ik maak me er niet al te druk om. Vind het benauwde gevoel dat ik er bij krijg wel heel vervelend. Mij helpt het dan om mijn handen op mijn buik te leggen en de yoga ademhaling toe te passen. Ben dus alvast aan het oefenen met wegpuffen Ach het zijn de laatste loodjes...
ik denk ook al, snachs wordt ik er wakker van de pijn dan het wordt keihard en de pijn trekt dan van voor in de buik tot halve wege me rug en duurt dan 30 sec en na 5 min het ik er dan weer 1 maar stopt ook wel weer na een paar keer. gr kreeft
Bij de eerste hellemaal geen voorweeen gehad. Zelf toen mijn vliezen waren gebroken geen weeen. Dus ingeleid.toen eindelijk weeen Nu tweede zwangerschap weet ik nog niet pas 17 weken. Allemaal heel veel succes met de laatste loodjes.