Bij de eerste vanaf 12 weken de eerste streep, die is ook best breed geworden. Ze zijn nu wel een stuk lichter maar ja mooi is het niet meer. Bij de tweede niets erbij gekregen maar is ook prematuur geboren dus heeft niet echt op spanning gestaan
Schrubben??? Dat lijkt me ook niet zo goed. Daarvan droogt je huid erg uit. Ik zou daar mee stoppen. Verder geloof ik dat je gewoon dikke pech hebt als je het wel hebt. Ik ben zelf 25 weken zwanger en ik heb het (nog) niet. Ik smeer ook niet. Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap ook geen striemen gehad, maar mijn schoonmoeder heeft bijvoorbeeld haar striemen gekregen toen de baby's indaalden en ik heb nog een verhaal gehoord dat iemand pas striemen kreeg tijdens de bevalling. Ik maak dus nog geen vreugdedansje, haha.
In mijn pubertijd kreeg ik ze op mijn heupen, dus was er tijdens mijn zwangerschappen best bang voor. Heb vanaf 20 weken gesmeerd met cacaoboter en ben streeploos mijn 3 zwangerschappen doorgekomen, ondanks dat ik elke zwangerschap zo'n 20kg aan was gekomen!