wanneer begonnen bij jullie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Magree, 18 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Bij de eerste vanaf 12 weken de eerste streep, die is ook best breed geworden. Ze zijn nu wel een stuk lichter maar ja mooi is het niet meer. Bij de tweede niets erbij gekregen maar is ook prematuur geboren dus heeft niet echt op spanning gestaan ;)

2. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Schrubben??? Dat lijkt me ook niet zo goed. Daarvan droogt je huid erg uit. Ik zou daar mee stoppen. Verder geloof ik dat je gewoon dikke pech hebt als je het wel hebt.

Ik ben zelf 25 weken zwanger en ik heb het (nog) niet. Ik smeer ook niet. Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap ook geen striemen gehad, maar mijn schoonmoeder heeft bijvoorbeeld haar striemen gekregen toen de baby's indaalden en ik heb nog een verhaal gehoord dat iemand pas striemen kreeg tijdens de bevalling. Ik maak dus nog geen vreugdedansje, haha.

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    In mijn pubertijd kreeg ik ze op mijn heupen, dus was er tijdens mijn zwangerschappen best bang voor. Heb vanaf 20 weken gesmeerd met cacaoboter en ben streeploos mijn 3 zwangerschappen doorgekomen, ondanks dat ik elke zwangerschap zo'n 20kg aan was gekomen!

Deel Deze Pagina