Bij mij 's nachts, mijn vliezen braken zelf om 02.30uur en toen ik daarna heel tied oplette voelde ik heel lichtjes de voorweeën om de 4a5 minuten.
Werd 's ochtends vroeg wakker met lichte weeen, die uiteindelijk door hebben gezet en dochter is 's avonds geboren.
Eerste in de avond en de tweede in de ochtend. Hoop nu weer op de ochtend, mis je tenminste geen nachtrust (Tenminste als je geen lange bevalling hebt zoals ik natuurlijk).
De eerste keer rond negen uur 's avonds. Lichtjes, om Half zeven de volgende morgen bevallen. De tweede keer brak m'n water rond 24u, nieuwe baby was er om 4u
's nachts op 2 uur. Was net naar de wc geweest en dacht met mn stomme slaaphoofd dat ik in mn broek aan het plassen was! Helaas heeft het nog 35 uur geduurd voordat onze jongen eindelijk geboren werd!!
bij de eerste om 20.30, anderhalf uur nadat mn vliezen braken. Bij de tweede in de ochtend onregelmatige lichte weeen, zette rond 14.30 door in goed regelmatige weeen.
Bij de eerste geen weeen gehad was een geplande keizersnede, bij de tweede begonnen ze om 02:30 s'nachts direct na het breken van mijn vliezen..
Rond 00:00. Ik lag al in het ziekenhuis ivm foetale nood en GEer en goor waarheen waarvoor was net afgelopen (rollend van het lachen in bed) en toen dacht beebje ik kom uit mezelf ipv keizersnee (toppertje)