wanneer begonnen jouw weeen in de ochtend of de avond en duurde het toen lang voordat je was bevallen? gr jmm
snachts rond een uur of half 3 werd het regelmatig. bij de jongste ben ik ingeleid en heb wel oefenweeen gehad ook meestal snachts.
's ochtends braken de vliezen, 's avonds begonnen de weeen en 31 uur na het breken van de vliezen werdt onze dochter geboren.
Om 02:50 braken mijn vliezen. Om 03:30 kwamen de eerste weeen Om 07:50 is ons mannetje geboren met 35,4 wkn
20.00 begon het te rommelen, 22.00 braken mijn vliezen waarna de weeen snel volgde ik had toen 2 cm.. Na een uur persweeen en ik had 10 cm.. Helaas ging de bevalling te snel dus ik moest naar het ziekenhuis, want zijn hartslag viel steeds weg.. 0.45 kwam ik in de verloskamer aan en om 0.57 is onze kleine man geboren..3.15 zat ik weer thuis op de bank!
5.30 begonnen de weeen (kan die puntjes op de e niet haha)trouwens rug weeen gehad (weeenstorm) vliezen zijn in zh doorgeprikt tegen 15.30. om 2.09 is hij gehaald met keizersnede dus zo,n 21 uur later gehaald,anders had het nog wel langer geduurd.
uiken, 's ochtends paar lichte weeën, 8 uur na 't ziekenhuis, omdat Esmée achter Liep op groei moest ik bij de eerste wee na 't ziekenhuis,half 10, 4cm ontsluiting, kwart over 10, 10 cm. 10.26 braken mn vliezen & 10.34 is Ze geboren
Dinsdagmiddag 16u en woensdsgmiddag even voor 16u bevallen. Lijkt lang maar de eerste weeen vielen reuze mee bij mij en je hebt geen benul van tijd. Ik niet in ieder geval! Succes met wachten en go with the flow is mijn tip!
Rond 19.45 braken mijn vliezen,vanaf ongeveer 21.00 uur lichte weeen. Om 22.15 3 cm ontsluiting en heftige weeen. Om 00.15 uur volledige ontsluiting en toen nog 1,5 uur persweeen en om 01.45 was ze daar. Hechten douchen etc en om 5.15 uur weer thuis op de bank.
Hier begon het in de ochtend vroeg, maar na het avondeten zette het pas echt door. Rond half 3 in de nacht is onze dochter geboren. Bij de eerste braken 's ochtends vroeg de vliezen en daar bleef het ook bij, ben toen ingeleid voor de weeën.
Het begon op maandagavond rond 20:30 uur serieus (rugweeen), en ben de dag erna op dinsdag rond 18:00 uur bevallen...
Ben op dinsdagmiddag gestript bij 41+4wkn, toen rustig aan steeds heftiger wordende 'weeën'... Vanaf 21u tot 2-3u iedere 5 minuten, nog niet heel heftig, maar wel wegzuchten. Daarna in slaap gevallen... 's Morgens om 8u inleiding: 3cm, vliezen gebroken en infuus gekregen. 's Avonds om half 9 8cm, maar kwam niet verder (sterrenkijker) en toen nog een KS gehad. Geboren om 21.13u op woensdag bij 41+5wkn. De tijd heb ik niet zo in de gaten gehad, ging redelijk snel voor mijn gevoel... go with te flow.
Rond 18.00 begon het te rommelen. En daar is het eigenlijk bij gebleven.. Rond 1.00 wat weeen en om 2.30 was meneer er.
Om 5 uur sochtends bloedprop verloren en toen begonnen de weeen. Vliezen smiddags in het ziekenhuis gebroken. En ons mannetje is om 01.59 snachts geboren. (Via vacuum, kreeg geen persweeen en hartslag van kleine ging omlaag).
Hier in de ochtend rond 9.00 uur slijmprop verloren. Heel de dag wat lichte kramp (bleken weeen) Rond 19.00 uur werden de krampen erger. Om 21.30 ongeveer persweeen en om 21.50 uur ons meisje in de armen!