We gaan vanaf november naar zwemles baby. Is wel leuk en dat is duidelijk want het is verwarm bad, begeleider etc. Maar we willen ook volgende week zelf met haar vrij gaan zwemmen. Er zijn dan bepaalde tijden waar recreatie bad extra verwarmd is etc maar ik vraam mij af hoe gaat het: - hoe lang zou je gaan zwemmen? - ze kan natuurlijk niet zelf zwemmen dus we moeten haar altijd vasthouden of zijn ee speciale flots of banden ervoor?? - waar kleed ik haar om? Aankleedkussen? - andere praktische tips? Andere vraag heb ik over bad thuis. Ze ging daar altijd liggen en ik vul water tot oren kon ze liggen en spatteren etc. Nu draait ze al, zit zonder steun en kruipt op knietjes is gevaarlijk geworden. Ik heb dan nog badring maar ik als ik haar inzet glijd ze onderin beetje maar is opzich ok maar die plastic randen krijg ze rode plekken etc(ze heeft extra gevoellig huid). En toy hoe ver moet ik water vullen met zo n badring- ik deed wienig maar dan is te koud denk ik maar tot badring in water dan zweeft mijn dochter daarin zeg maar en gaat steeds uit zit niet lekker. Ze vind lekker om te buik of op knietjes staan in bad maar dan moet ik haar kin vasthouden en haden hoger. Ik gebruik dat die badring als steun dan kan ze erop rusten met armen en spelen met iets in handen. Maar is echt zwaar voor mij. Hoe doen jullue dat? Zijn er wat andere hulp middeltjes? Ik heb ook antislip mat miss is het optie dan kan ze zitten zonder iets eromheen??
Had een mega verhaal...loopt mijn telefoon vast! Ik zou max 20 minuten achter elkaar zwemmen. Dan ff pauze,.bij ons hebben ze een box dus dan droog ik hem af en gaat die daarin. Ook hebben ze aankleedkussens. Ik neem de maxicosi mee, kleed hem om, dan terug in de maxicosi en kleed ik mezelf om. Ook neem ik altijd een badcape mee en zijn badjasje. We hebben een band waar hij in zit, vind hij geweldig. Hoe wilder hoe beter! En af en toe bij ons, maar zijn band vind die leuker Wat betreft het Badje, hij zit nog steeds niet zelf dus ligt op buik en rug! En kruipt door het hele bad! Hij houd heel goed zijn hoofd omhoog en zorg dat het lekker warm is in de badkamer. Verder nog niet over nagedacht! Geniet volgende week!!!
Dankje! Wat voor band is het? Heb je link? Vind wel zo iets leuk! En over bad als kruipt en op buik hoe ver vul je bad dan in? Hier heeft ze toch wel gelijk soort van ik laat beide handen los op spelletje te pakje dan hapt ze water
ik denk dat ze zo'n band bedoeld? Bekijk bijlage 353632 Wij hebben hem ook en ook hier is het een groot succes Je kunt hem denk ik zelfs gewoon kopen bij een speelgoedwinkel, maar dat weet ik niet precies want ik heb de band gekregen.... Wij zijn afgelopen week gaan zwemmen met onze dochter (bijna 4 maanden) en na een klein half uurtje was ze echt wel moe. Zorg dat ze uit het water gelijk lekker warme kleertjes/badjas/handdoek aankrijgt. En wij hadden de wandelwagenbak bij, dus daar kon ze lekker in slapen. Veel plezier met zwemmen samen!
Baby float echt superleuk ding! Aanrader! Zoontje heeft hem paar weken geleden voor het eerst aangehad, groot succes, kon hem bijna niet bijhouden in het zwembad. Aankleedkussen hebben ze volgens mij bij elk zwembad. Wel extra handdoek of hydrofiel meenemen om erop te leggen, vond ik wel zo fris.
Wij hebben ook een babyfloat, was verplicht in Centerparcs. Heelhandig, je hebt meteen je handen vrij, alleen is het geen gezicht omdat ze nog zo klein is.
Hoi, Die heb ik ook, die band! Ik vul 10 tot 15 cm maar die van mij is ouder. Hij deed dat ook, heb ik een paar keer laten gebeuren. Toen had die het door en hield zijn kopje fier omhoog. Nu doet die het expres. Ook in het zwembad,.kopje onder is hilarisch voor hem. Raar kind Maar wel makkelijk met haren wassen enzo, hij is echt niet bang!
Ik zou voor een swimtrainer gaan, vergelijkbaar, maar andere positie waardoor ze automatisch kikkerbewegingen maken, dat is instinct, zo een je ze al heel vroeg aan een goede zwembeweging, super ding
Ja swintrainer is indd iets voor zwembad! Voor thuis bad is miss niet zo leuk omdat ze niet echt zwemt.. Ga naar intertoys of zo kijken deze week..