Overal en nergens. Waar ik iets zie wat ik mooi vind. Veel merk, maar ook Hema en H&M en dergelijke bevallen me prima!
Heb heel veel gekregen, maar niet als cadeau. Gewoon meer zo van, dit ligt er, belang bij? Haha. Altijd goed.
Hema, H&M, C&A, Zeeman, Mexx en Prenatal. Online: Women clothing, kids wear, lingerie Babykleding bedrukken - GoodMoodKid Zonder bedrukken. En laatst kwam ik de Oilily Outlet tegen, maar (nog) niets besteld. http://oililyshop.com/nl/outlet/super-sale/c_192-108
H&m, Hema, prenatal, mexx, kleertjes.com, marktplaats, gekregen.. Echt overal en nergens vandaan dus. Gratis, goedkoop en duurder spul door elkaar.
Marktplaats! En niet omdat we het geld niet hebben voor nieuwe kleding maar ik vind het heerlijk om daar te neuzen. De leukste dingen in zijn kast komen daar vandaan. en verder haal ik het echt overal en nergens vandaan. Van z8 tot wibra.
De eerste 8 maanden haalde ik vrijwel alles tweedehands van Marktplaats. Ze groeide er steeds zo snel uit dat ik het vertikte om de nieuwprijs neer te tellen. Vanaf een maand of 9 kochten we wel eens wat nieuws. En dan voornamelijk bij HEMA en C&A. Niet alleen vanwege de prijs maar ook vanwege de pasvorm. Alle kledingstukken die we daar hebben gekocht zitten echt goed, soms zelfs maandenlang. Dit in tegenstelling tot Zeeman, waar ik tot nu toe geen goede ervaringen mee heb, ze rekken totaal niet mee. En tegenwoordig kopen we ook wel eens een wat duurder, nieuw setje. Gewoon, voor de leuk. En omdat ze ook al een echt meisje aan het worden is, dus willen we niet alleen die simpele babydingetjes meer.
Ik haalde ze overal en nergens,zo goedkoop mogelijk. Bij de H&M hadden ze destijds van die zachte broekjes met zo`n dunne rand.
Ik had de meeste babykleertjes bij de wat luxere boetiekjes en KidsFactory gekocht,sommige dingen in de uitverkoop en sommige dingen niet..
Ik heb "anders" gestemd: wij kopen kleertjes bij C&A, Hema, H&M, Prenatal en wel eens wat via marktplaats gekocht. Ook krijgen we regelmatig iets cadeau van oma en opa
Zara en marktplaats en h&m en lokale kids winkeltjes met wat duurdere merkjes, prenatal, v&d, Hema, zeeman. Kortom overal.