Beste dames, Helaas vermoeden we bij mijn zoontje minstens 1 allergie, namelijk ei. In de vriezer heb ik nog ongeveer 5 a 6 liter borstvoeding die niet ei-vrij is.... Ik kan hem dat dus niet geven. Ik woon in omgeving Gouda. De melk is 3 t/m 5 maanden oud en ligt in een ***Vriezer. dus nog 1-3 maanden te gebruiken. Mijn zoontje was toen in de leeftijd van 6t/m9 maanden. Ik zou het erg zonde vinden het weg te moeten gooien, te meer omdat ik de eerste 5 maanden te kampen heb gehad met productieproblemen (door een te strak lipbandje en tongriempje) en daardoor de eerste 3 maanden niet volledig heb kunnen voeden. Is er iemand met interesse? PB dan even. NB: bij de moedermelkbank geldt voor een eenmalige donatie een minimum van 13 liter... Dus aan die tip heb ik niets en het vumc accepteert geen melk die is gekolfd voor de test die de donor moet ondergaan, dus dat wordt m ook niet. groetjes, Sophora
Hi, Ik zie dat niemand gereageerd heeft op je aanbod en dat vind ik jammer. Ik vind het top dat je het aanbiedt en dat wilde ik je even zeggen (ik heb dus geen interesse in de mamamelk)
Dankjewel Cygnet2, vind ik lief Ook geen PB's helaas, maar hopelijk komt dat nog. Inmiddels staat het ook op de eats on feets Facebook pagina. Deze pagina is speciaal voor bemiddeling in borstvoeding buiten de geregistreerde kanalen. Dus voor situaties zoals die van mij. Misschien levert dat nog iets op. En zo niet, jammer maar helaas. Dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. En dan moet ik maar denken aan de voordelen die ik als borstvoedende mama ervan heb genoten