Wanneer begonnen jullie met de babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door PollyBaby86, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimime

Mimime Niet meer actief

Toen we met 16 weken wisten dat we een meisje kregen zijn we gaan kijken voor behang en dergelijke, en de eerst grote inkoopboeken met uitzetlijst spullen gedaan. Rond de 23 weken ofzo was alles wel klaar en in huis, ben rond 30 weken alles gaan wassen en strijken.

Tuurlijk komt er nog bij, maar ik heb echt niks niet in huis wat wel nodig is. Ze kan (en mag van mij) komen. En er is maar weinig wat niet zo gehaald is toch?!

2. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wij zo rond week 18 kamertje besteld en de wagen en begonnen in het kamertje, die was af rond week 22. Week 30 kwamen ze alles bezorgen en nu alles lekker klaar! De andere uitzet
    Spullen vanaf week 24 gekocht..

3. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Met 5 weken de meubels gekocht via mp.
    Die zijn we na 12 weken op gaan knappen (nog niet af)
    Schoonvader heeft al twee muren geschilderd en nu moeten er nog nieuwe plinten,muurschildering, electra en nog wat kleine dingetjes en dan het kamertje aankleden.
    Ik verwacht voor de 26 weken klaar te zijn.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

We moeten nog beginnen; we moeten nog een babykamer zien te vinden (een groter huis). We hebben na de 20ste week in ieder geval wel een ledikant en een commode op onze kamer gezet :)

5. Linana

Linana Niet meer actief

Bij de eerste was het 2 weken voor de bevalling af geloof ik. Nesteldrang kent mijn lijf geloof ik niet, dus het kon mij ook maar weinig interesseren. Het wassen was ook pas een week voor de bevalling echt klaar.
    Nu ben ik 18 weken zwanger en heb voor de tweede al wel een lijstje gemaakt wat ik nodig heb, maar echt veel heb ik niet gedaan/gekocht.
    Wederom geen nesteldrang ofzo. Ik wil alleen dat de baby snel komt :p

6. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Met 16 weken wisten we dat we een knul verwachten en met 20 weken werd dit nogmaals bevestigd dus toen vond ik het wel safe om de kamer te verven/behangen ofja te laten doen door manlief en opa en oma hihi. De kamer is namelijk ook echt voor een jongen dus dit moest wel echt zeker zijn. Het kamertje kochten we al eerder en nu staan bijna alle spullen klaar al moet ik ook nog wel een aantal dingen gaan kopen. Ook fijn dat nu alle spullen die ik krijg netjes op het kamertje kan zetten. Mijn zusje is nogal blij met de komst van haar neefje dus ik krijg al genoeg cadeautjes :)

Ook geeft het mij rust dat bijna alles klaar is.

Succes en vooral veel plezier met het klaarmaken van het kamertje.

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nooit mee begonnen.

8. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hadden wel al een ledikant gekocht en wat neutrale spulletjes. Nu weten we dat een meisje krijgen, dus vandaag al rond gekeken voor een commode en behang. Wil wel alles voor mijn verlof af hebben. De kamer moet nog leeg, maar we hebben nog tijd genoeg.

9. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn 20 weken zwanger. We hebben de kamer gekocht aan 10 weken :D, een koopje in de babywinkel en helemaal mijn ding!! Nu mag ik zaterdag bij mijn oom het behang en de verf gaan kiezen :D, hij is nl schilder. Ook de doopsuiker (wij zijn van Belgie) weet ik wat ik wil en wat het zal kosten. Het ontwerp van het kaartje zit ook in mijn hoofd en ga volgende week naar de drukker om een voorontwerp te maken. Ik hoop tegen 26 weken met de kamer klaar te zijn :D. Park en buggy en maxi cosi enzo hebben we al van onze eerste :D

Deel Deze Pagina