Ik had bij de eerste met 8 weken zo goed als alles in huis. Dat omdat we voor een mooie prijs de perfecte babykamer tegen kwamen en het behang dat ik wilde bijna nergens te krijgen was. De aankleding zoals lamp, gordijnen en beddengoed hebben we daarna geleidelijk aan gekocht. Heb net zo lang gezocht tot ik het perfecte item vond hihihihi. Nu ben ik dus 5 weken en we zijn alweer aan het neuzen... Als we weer iets tegenkomen waar we dolenthousiast van worden dan halen we dat... maar ik wil met 7 maanden toch wel de kamer klaar hebben.
Ik ben ook heel vroeg begonnen met een kast schuren en verven, nieuwe deurknoppen enzo. Ik ben echt blij dat ik dat vroeg heb gedaan, vanaf week 27 werd ik enorm moe en nu kost alles zo veel moeite. Ik heb dus alleen zelf sjablonen kunnen maken en heb de rest uit handen moeten geven. Ik zou dus gewoon lekker na de 20 weken echo beginnen met de grote dingen.. Maar je kan nu natuurlijk al lijstjes maken en leuke dingen zoeken
super leuk om te lezen! zo veel verschillende reacties! kan ook niet wachten tot wij weer mogen! wij willen met 14 weken het kamertje gaan bestellen.. maar rond kijken en boekjes en proefjes verzamelen mag altijd toch..
Eerste zwangerschap; met 20 weken het kamertje en de uitzet compleet.. Tweede zwangerschap; met 30 weken klaar... Derde zwangerschap; hopelijk voor de geboorte