Sinds afgelopen dinsdag (16 wkn). Volgende week zaterdag is hij vier maanden. Zoon was 16 januari al 7730gr/66cm. En ik vond dat het wel kon. Mede omdat hij elke nacht rond 01:00 uur wakker werd. Hij kreeg dan nog wel bv, maar dat was niet wat hij wilde. Flink tegenstribbelen, en echt moe! Dus het restant melk van de GO wat toch uit de vriezer was aangevuld met gekolfde melk en een schepje rijstebloem erdoor. Fles was zo leeg en daarna nog even mij bij aan de borst voor een "toetje". Toen op bed en hij sliep meteen 7/8 uur. Met fruit en groente wil ik nog wel wachten. Heb verder ook niet het idee dat hij daar al aan toe is of dat al wil. Hij laat tussen de overige voedingen momenteel 4/5 uur, dus dat gaat ook prima.
Bijna 5 mnd begonnen met groente en met 6 mnd mrt fruit. Rijstebloem nooit gegeven, eerste graan was spelt met 6 mnd Ben benieuwd hoe dit topic gaat lopen
2x 6 maanden. 4 maanden is de ondergrens en ik zelf zou daar ook niet onder willen zitten. Oudste was overigens echt een hongerlapje.
Rijstebloem heb ik nooit gegeven. Met 4 maanden zijn we begonnen met een paar theelepeltjes groente, 3 dagen achter elkaar dezelfde groente en 1 dag niks. Fruit pas met 5,5-6 maand.
met 5 maanden begonnen met potjes voor 4 maanden, gaf toen ook nog volledige bv...nu krijgt hij al veel meer, is nu 7 maanden
Rijstebloem met 4 maanden, 2 weken later groentehapje (2x per week), de week erna fruithapje er aan toegevoegd. Met 5 maanden kreeg ze beide maar we kleine porties. Rijstebloem was hier verder geen succes...
Groente met 6 maand Fruit met 7 maand Rijstebloem niet, geen toegevoegde waarde 8 granen pap als ontbijt met een jaar denk ik en inmiddels nog steeds als ontbijt