hele simpele vraag voor de dames die het niet kunnen houden tot hun nod datum , wanneer beginnen jullie met testen, en voor de zwangeren onder ons wanneer zag je al iets op je testje ( 3 dagen voor je nod of juist 2 dagen ervoor enz enz ) xx
Hoi, Gisteren een positieve clearblue indicator, die gaf aan 1-2 weken zwanger Ik voelde de innestelling op 7 dagen na ei had een hele berg testen in huis, waardoor ik op 8dpo al een testje heb gedaan (matcare cassette) gek, maar daar zag ik al iets op.. natuurlijk heel licht, daarna iedere dag blijven testen ze werden iedere keer iets donkerder, tot gisteren dan, de digitale... nu geloof ik het wel 8) Eigenlijk voel ik me helemaal niet zwanger, op de dagelijkse hoofdpijn na (vanaf 7dpo) Succes ik duim voor je
Ik testte dit keer nav een bloeding op 11 dpo licht positief met middagurine en de volgende dag met ochtendurine al een duidelijker streepje.
vorige zwangerschap 4 dagen voor nod heel licht positief getest en paar dagen later duidelijk positief. nu afwachten. dacht vanmorgen heel heel licht posi test te hebben we wachten de komende dagen af. zou als ik van een 31 daagse cyclus uitga (vorige maand ook) morgen 12 dpo zitten
Parell gefeliciteerd meid!!! Ik testte voor het eerst op 8 dpo en had na afleestijd een duidelijk roze streepje, deze beschouwde ik als negatief omdat het streepje buiten de afleestijd verscheen. Op 10 dpo had ik op de kv 2 v 5 een heel licht lijntje. Op de 1 e testen was het lijntje zo licht dat ik het bijna niet op de foto kreeg. Foto's staan in mijn album
Ik heb 4 dgn van te voren getest en zag een heel licht streepje, 2 dgn later nog keer met een iets donker streepje allebei van het kv 2v5 en vandaag met de digitale van clearbleu.
Geduld kan ik je niet aan helpen, daar bezit ik niets van als het op testen aan komt Spannend! @Karinnetje gefeliciteerd!! @Sugarblossom, spannend meid
Ja, geduld moet je hebben inderdaad Ik wist niet dat je ook voor je nod al kan testen, behalve dan met van die speciale vroege testen. Mijn nod is 9/10 september, 8 september zijn we 14 jaar samen, lijkt me een mooi moment op te testen
Ik hoop voor je dat je test dan positief is meid Dat zou inderdaad een heel leuk moment zijn. Er wordt wel vaak gezegd om niet voor NOD te testen meis. Veel prille zwangerschappen gaan namelijk mis voor NOD, je wordt dan gewoon ongi. Als je niet had getest dan had je ook nooit geweten dat er iets gaande was waardoor je je mogelijk rot voelt. Ik test juist wel voor NOD! Ik wil juist wel weten of er stappen in het hele gecompliceerde proces zijn gelukt. Voor mij is de teleurstelling net zo groot op of net na NOD en ik vind het dus erg prettig om vroeg te testen maar dat moet ieder helemaal voor zichzelf weten
gefeliciteerd alvast voor de zwangeren ik kan denk ik beginnen met testen in het weekend wordt zo rond 7 a 8 sept ongesteld. ik ben benieuwd en ik hoop het zo ik heb een goed voor gevoel maar ja je lijf kan je lekker voor de gek houden ihihi.. succes iedereen en test ze ..ik zal het ook even laten weten in het weekend als ik wat zie xxx
Ik had deze ronde al 4 dagen voor m'n NOD getest (had ff verkeerd geteld en dacht dat m'n NOD al over twee dagen was, hihi) maar die was al positief (kruidvat 7,50 test) Twee dagen later weer eentje gedaan, ook positief, dag daarna weer een positieve en toen op m'n NOD eerst zo eentje van 2 voor 5 van de kv en daarna zo'n digitale van clearblue (want die laatste was zo duur en die wilde ik niet verknallen, haha) Die waren ook allebei positief. We wilden een foto van de clearblue maken, maar vergaten steeds batterijen te halen voor het toestel en toen stond er na 2 dagen niks meer op de display, dus gisteren toch wéér zo'n digitale gedaan en nu wel een foto gemaakt, hahaha. Uiteindelijk dus 6 positieve testen van 4 dagen voor NOD tot 3 dagen over tijd
Ik begon 3 dagen voor NOD met testen.. 1e KV 2v5, 2 dagen voor NOD; CB gewoon en 1 dag voor NOD; CB digi met indicator Allemaal hartstikke positief!
Wen en Thalia, proficiat met jullie zwangerschappen en dank julle, ik hoop ook zo op een positieve test, maar ja wie niet he Het is zoals ik lees heel erg verschillend: sommigen testen al positief 4 dagen voor NOD en 1 dag voor NOD nog niet eens.... Probleem (nou ja probleem, onzekerheid zou ik liever willen zeggen ) bij mij is ook nog eens dat ik in mijn eerste maand na het stoppen van de pil zit en ik dus niet weet wanneer mijn ongi zou moeten komen. Ik ben van 14 dagen na mijn ei uitgegaan, mijn ei heb ik 19 of 20 dagen na de eerste dag van mijn onttrekkingsbloeding gehad (op 25 aug. had ik een pos ovutest). Kan ik er dan vanuit gaan dat ik op 9 of 10 sept mij NOD heb, of kan de luteale fase (die 14 dagen die ik nu heb gepakt) ook nog heel erg verschillen? Ik hoop zo dat iedereen een positieve test in handen heeft straks!!!! Toi toi toi he dames!