Dankjewel meis Het verschil in cyclus lengte wordt voornamelijk veroorzaakt door de tijd die je lichaam nodig heeft om een eitje te laten rijpen. 14 dagen na je ei lijkt mij een prima datum om aan te houden maar zoals je zelf al zegt, je cyclus kan nog wel beïnvloed worden door de pil natuurlijk omdat je daar nog maar zo kort af bent.
hahah super gefeliciteerd he , ik zou mij ook helemaal rot testen om te kijken of het wel echt zo is . test test manieeeee en inderdaad dat de een zo snel al positief test en sommige pas echt op nod datum of soms wel eens later.. gekke lijven van ons wie gaat er ook testen in het weekend ? xx
Ja zoiets dacht ik al ja, dat vooral het verschil in lengte wordt bepaald door de periode voor je ei. Dank je voor je info he meid! Ik houd het gewoon even op 14 dagen ja, en gooi er dan gewoon een test tegenaan als ik nog niet ongi ben dan natuurlijk :x Bolly: ik heb mijn verwachtte NOD pas 9 of 10 sept., dus dit weekend testen is een beetje vroeg voor mij. Ik ga denk ik woensdag testen. En jij? Zaterdag of zondag? Wanneer is jouw NOD?