Dus vanaf hoeveel weken zwangerschap begon je met de spulletjes in huis halen? Ik heb nu in mijn hoofd om daar na de 20 weken echo mee te gaan beginnen, maar veel mensen in mijn omgeving vinden dat laat?
Kamertje, kinderwagen enzo zijn we rond 14-15 weken gaan bestellen (Is wel pas afgelopen weekend geleverd). Was toch met gratis annulatie, moest er nog iets mislopen.. Toen ook al de box gekocht Na de 20-weken echo ben ik kleertjes, boxmobiel, knuffels enzo beginnen kopen
Ik heb dit weekend alles gehaald, Moet er wel bijzeggen een kamertje enso heb ik niet hoeven bestellen, heb gewoon een bedje, commode en kastje van ikea, en de kinderwagen heb ik nog van mijn zoon, dus dat scheelt weer
Ik ben ook na de 20weken echo begonnen, vonden inderdaad veel mensen laat, maar ik wilde eerst horen of t goed was met de kleine!
Hoi, wij zijn ook na de 20 weken echo gaan shoppen. Maar oriënteren, kan natuurlijk al wel. En dat is ook heel leuk!!
Ik ben begonnen met ongeveer 16 weken had toen ook een pretecho gehad. Het is denk ik waar je jezelf bij goed voelt
Na de 20 weken echo. Streef er naar om met 32 weken alles in huis te hebben. Vanaf dan wasjes draaien en commode inrichten.
Leuk om te lezen allemaal. Een beetje rondkijken naar wat ik wil, doe ik al wel natuurlijk . Ik wil met 35 weken klaar zijn, aangezien ik dan nog een paar weken 'rust' heb .
Ik vind 20 weken ook niet te laat. Wij zijn toevallig een mooi tweedehands kamertje tegen gekomen toen ik 16 weken was maar verder moeten we nu nog alles aanschaffen, opknappen en inrichten. Maar we hebben wel al wat rond gekeken. Veel plezier en succes!
Pfoe ja dat zal 't wel ongeveer zijn geweest met 20 weken, kan ook 19 zijn geweest maar daar ongeveer. Ik wilde hoe dan ook de babykamer klaar hebben voor week 28. en ik moet zeggen sinds week 35 zijn we 'compleet'. al weet ik steeds nog wel iets te bedenken.
Hier vanaf 13 weken wat kleine dingetjes zoals een knuffeltje, speentje en een boxpakje. Met 16 weken hadden we een pretecho en wisten we dat het overduidelijk een jongen wordt dus de dag er na wat echte jongenskleding gekocht. Ben nu 21 weken en vorige week hebben we een badje gekocht, Lakens voor in het ledikantje, matrashoezen, een set met flessen, badcape, etc etc. Tussen kerst en nieuw komt de baby kamer. Die krijgen we van mijn ouders. kinderwagen van de oma van mijn partner en die komt eind februari
ik weet sinds een paar dagen het geslacht en besloten om vanaf nu af en toe wat te halen. Niet alles in 1 keer. We hebben nog tijd zat om spullen te kopen want de uk komt pas eind mei.
Ik vind 20 weken echt niet te laat hoor Hebben zelf pas de laatste weken echt veel gekocht. Bedje, commode enzo met een week of 27, dingen als badje, slaapzakjes etc pas vorige week gekocht
Hier pas met 20 weken echt wat grotere dingen in huis gehaald. Had hier en daar al wel wat gratis pakketten opgehaald en kleertjes, tummytub, Voedingskussens en maxicosi gekregen. Kennissen van ons hadden met 20 weken alles al in huis en helemaal klaar, kinderwagen stond al in de gang. Na de 20 weken echo bleek het mis te zijn met hun kindje en het is met 21 weken overleden. Manlief was daardoor heel streng geworden naar mij toe. Wacht eerst de 20 weken echo maar af zei hij elke keer. Gelukkig was bij ons alles toen goed! Ben zelf marktplaats meubeltjes aan het verven enz. Hobby van me. En het schiet nog aardig op! Krijg het makkelijk klaar voordat de kleine zich aan dient gok ik
Ik had naar de eerste echo (7weken) kamertje al gekocht en was met 27 weken helemaal klaar! Was ik heel blij mee want ben met 33 weken opgenomen en ziekenhuis..
meeste dingen al bedacht voor de 20 weken. Daadwerkelijk begonnen met aanschaffen met goede 20 weken echo. En nu al heel erg ver klaar. Nog een plankje ophangen en kleine dingetjes kopen. Wil het ook graag al af hebben omdat je nooit weet hoe de rest van de zwangerschap gaat verlopen. Nu heeft mama geen stress!
Ik was heel laat denk ik (tenminste, als ik om me heen kijk) Ik bestelde alle grote spullen in 1 x bij Babypark toen ik 22 weken was. Toen ik 34 weken was hadden we het kamertje in elkaar gezet en met40 weken had ik hét geboortepakje gekocht/gevonden. Pas na de geboorte/kraamweek ging ik pas echt kleertjes inslaan.