Buggy of wandelwagen organizer - Konijn | Organizers | Gras onder je voeten Ik vond bovenstaande organizers en dit lijkt me op zich wel handig. Ik heb een los verschoonmatje dat erin zou kunnen. Maar zou het niet te klein zijn? Het lijkt me handiger dan dat gegraaf in een gigantische tas en zo'n tas vind ik ook helemaal niet prettig aan mijn wagen. Iemand ervaring ermee?
Ik denk eerlijk gezegd dat dit erg wiebelt en de inhoud er makkelijk uitkiept. Bovendien als je de wagen inklapt moet je m er ook afhalen net als met een tas. En als je de wagen niet meeneemt heb je geen tas..
Hij kan op de wagen blijven zitten als je hem inklapt, maar idd moet de inhoud er dan wel uit lijkt mij. Zucht, toch maar weer een lompe luiertas gaan zoeken dan
Ik vind het sowieso geen gegraaf in de luiertas door alle vakken die erin zitten. Alles wat ik nodig heb kan ik met een hand vinden.
Voor een klein tripje past het setje schone kleertjes, twee luiertje en een klein pakje billendoekjes wel in je handtas. Voor langere uitjes voldoet een rugzak. Ik vind een speciale luiertas sowieso overbodig.
Ik vind het er heel leuk uitzien, maar ik heb het gevoel dat het helemaal niet praktisch is. Als je wilt organiseren, zou ik een mooie luieretui kopen.
Ik heb deze besteld. Heb het nog niet binnen dus weet niet of het wat is. baby handige Pilch draagbare luier pad - EUR Die tas van 3,49 onderaan de pagina heb ik ook besteld.
Ik gooide idd luiers en een schoon rompertje in mn handtas en als we langer weg gingen hadden we een rugzak mee als luiertas. Zo'n schoudertas vind ik zo onhandig, je loopt altijd scheef.
Lekker handig en sportief! Ik snap dat "een luiertas hang je aan de kinderwagen en is altijd een schoudertas" idee nooit zo. Zo droeg ik vaak de baby en mijn man de rugzak als we op stap gingen. Maar ik kon ook gerust zelf de rugzak op mn rug en de baby op mn buik dragen.
Ik zat al te bedenken hoe ik dat zou doen met draagdoek, maar het is gewoon logisch; dubbeldragen met de rugzak er bij
Ja absoluut! Ik ging alleen met een maand of wat rugdragen en dan kon ik de rugzak niet meer kwijt. Maar reëel gezien ging ik in mn eentje nooit heel erg lang weg en nam ik voor kleine uitstapjes een handtas mee ( Schoudertas met ( bijna leeg pakje, scheelt ruimte! ) doekjes, luier, mijn spullen, flesje drinken en banaantje of boterhammetje o.i.d. ) en op langere uitstapjes als er meer mee moest was toch altijd wel mn man, vriendin, moeder ofzo mee. Die kon dan mooi de tas dragen Ze hebben overigens ook 'draagtassen' zoek bv eens op onbag of metzonderhandentas maar die heb ik nooit gehad ( erg duur vond ik )
Een draagtas moet toch ook wel zelf te maken zijn? Ik heb ook nog een stuk afridoek om een mei tai mee te maken wanneer ik genoeg moed heb verzameld