Klein beetje bruin slijm...?!?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by poema, Apr 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Pffff.... Ben er vorige week achter gekomen dat waarschijnlijk spontaan zwanger ben geworden na vier ivf/ICSI pogingen. Nu gieren natuurlijk de zenuwen door mijn keel. Ik voel me wel zwanger (hele zware borsten, zware buik, snel moe, vlagen van misselijkheid) maar kan het niet geloven. Dinsdag 6 mei heb ik mijn tweede echo waar ik hoop een hartje te zien, maar ik durf het bijna niet te hopen.
    Nunhad ik ook vandaag opeens bij het afvegen een beetje bruin slijm en nu maak ik me direct zorgen natuurlijk....
    Herkent iemand dit?

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Volgens mijn komt bruin verlies vaker voor.
    Snap je onzekerheid. Super spannend hopelijk snel een kloppend hartje op de echo!

Liefs

3. Pino83

Pino83 Actief lid

Jan 21, 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook hoor, nadat ik een week of 2 weken overtijd was. Dit was na ongeveer een week over,de huisartst zei ook dat dit normaal is no worry's!!

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had dat ook, tegen de 6 weken aan. Hier in Spanje krijg je voor alles een echo en in het ziekenhuis hebben ze onmiddellijk gezien dat het om een hematoom ging in de bm.
    De gyn legde me uit als het bloed "oud" is (bruinig-rood) dat in 90% van de gevallen dat bloedverlies komt door een hematoom in de bm, veroorzaakt door de innesteling van de foetus. Dat gaat ook vanzelf weer weg. Als het bloed helderrood is, kan het komen van de vagina die beter doorbloed is en er een wondje is of zo. Maar meestal is het een kleine hematoom. Doordat ze in de meeste landen hiervoor geen echo's doen, gaat het hematoom meestal onopgemerkt voorbij.
    Rust gewoon wat, ga wat vaker liggen dan normaal, languit op de bank na het werk. Dat was het advies dat ik kreeg. En het hielp. 2 dagen erna terug op controle en er was niets meer te zien.

5. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Dank dames voor jullie geruststellende berichten. Het is tot nu toe bij de ene keer gebleven gisteren.... Het was echt een heel klein sliertje en nu niks meer te zien. Hopen maar dat dit zo blijft. Maar elke keer als ik naar de wc moet ben ik natuurlijk doosbenauwd.... Pffff.... Was het maar alvast volgende week, dan heb ik mijn tweede echo....

6. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Nou dames, het is inmiddels donderdag en het is bij dat ene kleine sliertje gebleven van dinsdag. Krijg weer beetje hoop dat het goed zit... Pfffff. Stond net wel op het punt om een digitale test te doen hoor :p

7. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    En, hoe is het nu?

8. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Nog steeds ontzettende testdrang maar doeniet toch steeds maar niet... Maar geen bruinverlies meer. Pfff wat is dit slopend zeg...

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    nog minder dan een week, ik tel met je mee hoor!

10. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    @marliesje: lief! Ik tel echt de dagen af. Vond het bog steeds zo onwerkelijk. De ene minuut denk ik: ik ben gewoon zwanger en dan denk ik weer: maar het kan gewoon helemaal niet. Zou dat het cliché zijn van uit de mmm maar dat de mmm nog niet uit mij is? En ik wil gewoon heel graag die echo... Dan weet ik tenminste wen beetje waar ik aan toe ben... Zucht...

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Of het een cliché is weet ik niet, maar ik heb het ook hoor! Kan pas sinds een week of 2 van die "zwanger" tijdschriften lezen, voor die tijd vond ik het verschrikkelijk, al die zwangere vrouwen en die verhalen. En erger me nog steeds aan verhalen als "ik wist van te voren al dat ik direct zwanger zou zijn en dat het een jongetje zou worden".
    En dan te bedenken dat de MMM voor mij al bijna een jaar achter de rug is.

12. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Ja ik heb dat ook Marliesje! Net als de kinderwagenterreur in de stad: kan ik me ook nog steeds aan ergeren. En dan denk ik. U weleens: Oja, zometeen loop ik er misschien ook weer zo bij... ;)

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    zo raar hè, het is echt een wen periode dat je niet meer in de mmm zit maar zwanger bent :)

14. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Ja ik kan er nog steeds niet bij hoor ;)

Share This Page