Hoi, Vraagje. Ik weet dat ik blij moet zijn dat mijn kleintje veel beweegt, maar ik zit al aardig naar het einde toe en de bewegingen worden niet minder (omdat de kleine minder ruimte krijgt heb ik me laten vertellen) maar ze lijkt alleen maar drukker te worden. Gisteravond op de bank en in bed had ik het idee dat ze complete salto's aan het maken was, mijn buik ging zeker een uur of 3 golvend op en neer. Het doet zelfs zeer, volgens mij zit ze met d'r hoofdje tegen mijn blaas aan en dit voelt alsof ik messteken van onderen heb. Ze is trouwens nog niet ingedaald ook. Zijn er meerdere dames die zo'n druktmakertje hebben, ook met bijna 37 weken? Ik vraag me soms af of ze uberhaupt wel slaapt... Kari
Ja hoor hier nog eentje. Je leest overal dat hoe verder je ben hoe minder je ze voelt bewegen. Nou echt niet hoor, heb het idee dat ze nog ruimte zat heeft. En voor zover ik weet ook nog niet ingedaald hoor het vanmiddag.
Eindelijk mensen die ook een ernstig beweeglijke baby hebben! Ik ben nu bijna 36 weken, totaal geen zwangerschapskwaaltjes maar inderdaad, zodra ik beetje rustig ga zitten wordt het een drukke boel, al vanaf het begin zo. Doet inderdaad echt pijn soms. De mijne ligt wel al met het hoofd naar beneden maar draait gewoon nog om haar/zijn as en ik voel de billen links rechts en in het midden. Ze zeggen dat het dan een meisje wordt, bij ons wordt het een verrassing.
Nou ik moet zeggen dat die van mij wel wat rustiger wordt. Het is meer het duw en druk werk. Vooral tegen de onderkant van mijn ribben. Top was echt rond 32 weken ofzo, toen deed het echt super veel pijn af en toe
Hier ook zo'n maf druktemakertje! Als ik zelf druk in de weer ben en mijn buik dus lekker schommelt, is de baby redelijk rustig... Maar zodra ik even ga zitten, begint het feest! Heel mijn buik golft dan vrolijk mee. De verloskundigen moeten ook steeds weer lachen om de drukte in mijn buik als ze gaan voelen. Eigenlijk is de baby steeds heel druk geweest, maar pas de laatste week wordt hij/zij rustiger. Vanaf 36 weken is het al volledig ingedaald, maar ook dat heeft niet veel verschil gemaakt. Nu pas wordt het echt te klein in mijn buik (mag ook wel eens!) en is er meer rust!
Hier nog 1! Zijn kont gaat van links naar rechts. Ook komen zijn voeten soms zowat mijn buik uit zetten. Ik vind het soms pijnlijk aangezien ik aan die kant littekenweefsel heb van een eerdere operatie. Dat rekt niet zo goed mee..... auw!
Hier ook een super bewegelijke baby. Beweegt wel en soms voelt het ook wel pijnlijk aan. Het enige vervelendste vind ik wanneer ik een grote boodschap wil gaan doen, dat het dan erg pijnlijk is. Ben wel benieuwd of onze beebs ook nog zo druk zijn als ze geboren zijn.
Ja idd, ben benieuwd of dit iets zegt.... ze zeggen toch, 'hoe drukker in je buik, hoe rustiger ze straks zijn' of zou dit een bakerpraatje zijn?
Bij mij werd het pas in de laatste twee dagen voor de bevalling minder. Hij was kennelijk krachten aan het sparen Maar verder dus ook zeer beweeglijk, vanaf het eerste schopje, tot de laatste loodjes! Lekker van genieten.
Nou, Siem is nog net zo druk als in de buik, dus in zijn geval een bakerpraatje. Wel leuk dames, als je hem 'live' ziet, dan herken je gewoon de beweginkjes! Vast veel voorpret-plezier!