Hallo allemaal ik ben bijna 26 en zit nu in ronde 9. En om eerlijk te zijn word ik steeds wanopiger. Ik was benieuwd na hoeveel rondes de meeste mensen voor het eerst naar de ha gaan.
hoihoi ik ben na iets meer dan een jaar bezig te zijn geweest naar de dokter gegaan. ze kijken niet naar je rondes maar naar wanneer je met de pil bent gestopt.. dus als dat 9 mnd geleden is moet je denk ik nog even doorbijten.. pas met een jaar willen de meeste doktoren je doorverwijzen als je een normale cyclus hebt.. suc6!
hallo shady ik zit ook in ronde 9 mijn vriend en ik hebben besloten om in oktober naar de dokter te gaan ik ga dan meteen naar de gyn omdat ik in die maand ook op controle moet voor mijn baarmoeder. maar ik hoop voor die tijd zwanger te zijn. groetjes en succes met zwanger worden
Bedankt voor jullie reacties. Ik zit idd "pas' in ronde 9 en stiekem weet ik ook wel dat ik geduld moet hebben maar ik vind dat zo moeilijk.
@Natasja Echt waar?! Hoe heb je dat volgehouden?! Dat lijkt mij echt heel erg moeilijk! Ik vind dit al lang duren. Maar idd eigenlijk mag ik niet klagen want er zijn mensen die er veel langer over doen
Ik ben na 7 rondes gegaan. Maar helaas wilde ze me geen verwijsbriefje geven na een jaar nog eens gegaan eindelijk verwijsbrief gekregen . Nu na 24 maanden nog steeds niet zwanger
Gewoon doorgaan. Je kunt het helaas niet afdwingen. Op een gegeven moment was het gewoon een deel van mijn leven. Uiteindelijk wel hulp gehad, toen was ik er wel weer veel mee bezig maar dat is logisch als je elke dag moet spuiten en dan naar het ziekenhuis voor controle enz. Het komt wanneer het komt.. makkelijk gezegt, maar ziekenhuis in en uit is ook niet alles.
Ik ben na 6 maanden naar de HA gegaan. Zoals je aan mijn cyclussen kan zien, werd ik snel doorgestuurd naar een gyn. Die verwees me weer door naar een fert.arts.
Hoi, hoi, Ik ben na 6 maanden al naar de ha gegaan, omdat ik een heel onregelmatig cyclus had. Hij had mij gelijk doorgestuurd. Sterke met alles. Gr, Wendy
Wij zijn na 12 rondes gegaan, dat was na 10 maanden proberen (cyclus wat korter ). Inmiddels (4 maanden na 1e bezoek HA) doorgestuurd naar het AMC voor ICSI, gaat dus best snel allemaal.
Hoi, Ik ben na 3 maanden naar de huisarts gegaan. Mijn menstruatie bleef uit. Er is toen bloedonderzoek gedaan en ik moest 2 maanden gaan tempen. Daaruit bleek dat ik geen eisprong had. Uiteindelijk na 6 maanden bij de gyn terecht gekomen en daar is PCO geconstateerd. Ik heb wel een vrouwelijke huisarts, misschien dat dat scheelt... Groetjes, Mar
Ik bedoel het niet bot maar is er niemand die stiekem heeft gezegd dat ie al een jaar bezig is? Ik ben wel heel erg blij met jullie antwoorden want nu heb ik ongeveer een idee wat er gaat gebeuren als het na een jaar nog niet gelukt is.
Toen ik 11 maanden gestopt was met de pil heb ik de ha aan de lijn gehad omdat ik twee weken overtijd was maar toch negatief testte. Zij vond het niet nodig dat ik nu al bij haar langskwam, vanaf twee jaar is het gebruikelijker dat je de medische molen ingaat, zei ze. Ik vroeg haar of ik niet eerder kon komen omdat ik al 34 ben ... dat mocht, maar ik besloot toch nog even geduld te hebben 3 maanden later was ik zwanger (helaas MK), en weer drie maanden later weer (en weer MK!) .. ik wacht het nu tot oktober af, mocht ik in die tussentijd niet zwanger raken en/of een MK krijgen, dan ga ik alsnog bij haar langs. Ik denk dat het ook aan je cyclus en aan je HA ligt hoe snel je in het ziekenhuis zit voor onderzoek. Maar ik denk dat geduld een schone zaak is in dit geval ... Succes ! Dyaan
Wij zijn de vorige x in de 12de ronde zwanger geraakt. Wij hadden afgesproken met elkaar om na de zomer vakantie naar de arts te gaan, gelukkig was dat niet meer nodig.
wij zijn nu in ronde 11 ik ben in ronde tien naar ha geweest en die heeft mij doorverwezen naar de gyn! ik moet eerlijk wezen heb wel een maandje bij de tien op geteld toen ik bij de ha ging dus gezegd dat ik in ronde 11 zat, mag nit maar werd er geestelijk een beetje niet goed van dat iedereen om mij heen zwanger wordt en ik maar niet. nu wachten deze maand tot in ongi word en dan afspraak maken gaan ze kijken of ik wel een ei heb liefs
Ow jee wat erg zeg! Pff ik weet niet hoe mn huisarts is want ik ben er nog nooit geweest. Maar idd ik ga gewoon geduld heben en als er na de zomer nog niks is ga ik maar ff aan de bel trekken