Hallo, Zoals de titel al zegt willen we graag overstappen van Nutrilon Forte naar Kruidvat forte. Echter geven we nu pas sinds kleine 2 weken flesvoeding ipv borstvoeding. Ben nu met het tweede pak nutrilon bezig en weet dat je het even moet mengen als je overstapt op een ander merk maar is het uberhaupt al wel slim om al over te stappen? Is de samensteling hetzelfde? En zijn er mensen met ervaring wat betreft de Kruidvat Forte voeding?
Wij hebben een paar weken forte voeding gegeven van kruidvat merk. Wij gaven het alleen voor de nacht maar ik heb dus geen ervaring met andere merken. Lucas heeft nergens last van gehad van de overgang van gewone voeding naar forte.
In jouw geval zou ik noig even een aantal weken(ca. 6 weken) wachten met het overgaan naar een ander merk. Je meisje moet al erg wennen aan de andere voeding die ze ineens na de bv kreeg. Wacht even tot de krampjes en andere klachten, daarna zou ik pas een ander merk gaan introduceren. Want daar kunnen ze nog best op reagerenn