Mijn dochtertje krijgt nu een half potje groente en fruit en ze drinkt 4 flessen. Nu krijgt ze de fles van 19.30 vaak niet helemaal op. Ben eigenlijk wel nieuwschierig wanneer ze naar 3 flessen gaan. Zit ook te twijfelen. Ze krijgt nu Friso Extra. Maar ze is niet meer zo hongerig. Zal ik met opvolgmelk weer rustig over kunnen gaan op gewone voeding ?
hoi! mijn zoontje is nu ik friso extra gebruik ook niet meer zo hongerig,dat komt volgens mij gewoon omdat die extra werkt als een trein! hij zit nu ook op 4 flessen,eet daarbij wel een heel potje groente `s avonds,misschien kan je hem meer groentehap geven,dan laat hij misschien die laatste fles staan?
Vanaf 6 maanden kan/mag je overgaan op 3 flessen (meestal ga je dan ook automatisch over op opvolgmelk), tot die tijd is melk de belangrijkste voedingsbron..En inderdaad, misschien heeft je kindje de forte niet meer nodig. Maar ik heb geen idee hoe het dan zit met overstappen naar standaardvoeding, aangezien ikzelf nooit geen hongerlapjes heb gehad en de forte dus niet gebruikt heb..
Wij zijn van Friso Extra 1 overgegaan naar Friso normaal opvolgmelk en dat gaat prima! Voor de laatste voeding gebruiken we nog wel Friso Extra, als nachtvoeding, maar verder doet Simon het goed op normale opvolgmelk. Zeker het proberen waard lijkt me! Opvolgmelk verzadigt sowieso beter, vandaar dat we de stap wel durfden te wagen.