Wanneer begonnen met speentje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Janneke00, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Heul dom is het als je ziet/merkt dat borstvoeding niet lukt bij de kraamvrouw en toch blijft doormodderen terwijl ze gillend gek wordt van een huilend kind. Foei! Ben zo blij dat er na de eerste anderhalve dag gewisseld werd en ik iemand kreeg die flexibeler was. De derde dag kreeg ik gelukkig echt hulp.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dubbel

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat horen verloskundige en kraamzorg inderdaad ook in de gaten te houden. Maar goed, na anderhalve dag is er natuurlijk nog niets 'mislukt'.

4. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep dit. Heerlijk zonder speen 😏
    Hoeven ze het ook niet af te leren en in de nachten een stuk rustiger zonder geklaag om een speen die kwijt is. (Oudste zoon was verslaafd aan speentje tot 3 jaar :$)

5. meelezer

meelezer Niet meer actief

Ik zag er tegenop om een speen te geven maar mijn dochter had enorme zuigbehoefte, daar waren mijn 2 pinken niet goed genoeg voor. Ze zouden er nu af zijn trouwens... :D
    Als je kindje het nodig heeft, zou ik het zeker doen. Ik heb de speen een warm welkom gegeven want ze had m echt heel erg nodig. Gaf fv trouwens. Erg veel opstartproblemen gehad. (Spruw, krampen, verborgen reflux, etc)
    Afleren is van latere zorg.
    Met 6 maanden alleen in bed (nu met 15 mnd nog steeds). Soms bij langere rit ook onderweg en bij ziekte ook wat meer.

6. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Wij zijn er na een week mee begonnen. Ik gaf toen kv en afgekolfde bv uit een flesje, maar dochterlief dronk haar flesjes erg snel leeg waardoor ze nog een behoorlijke zuigbehoefte had.

Bij het inslapen heeft ze nu nog steeds een speentje in, maar mekkert er niet om als we deze een keer niet bij ons hebben of als ie eruit valt..

Maar ieder kindje is daarin anders natuurlijk :)

Deel Deze Pagina