trappelzak

Discussion in 'De babyuitzet' started by Patricia27, Mar 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patricia27

Patricia27 Actief lid

Dec 3, 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik heb twee vragen wij hebben een tweedehandse duo urban jungle gekocht. nou ben ik op zoek naar een zak voor onze baby straks maar ook voor onze dochter wie weet waar ik die kopen kan tweedehands heb ik al gekeken en die waren er niet.

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Prenatal verkoopt ook voetenzakken van hun eigen merk in allerlei kleurtjes. Geloof dat ze rond de 30 euro per stuk waren.

Als je de originele voetenzak van one tree hill wil dan kosten ze nieuw ongeveer 89.95. Dus die link van Bolbuikje is een erg goede oplossing als je er niet te veel geld aan wil uit geven.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja idd, daar had ik ook al aangedacht, maar dat is nieuw! En er word naar tweedehands gevraagd en er word het merk van de wagen bij gezet, vandaar dat ik naar 'originele' voetenzakken heb zitten zoeken ;)!

4. Patricia27

Patricia27 Actief lid

Dec 3, 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    SORRY voor mijn late reactie maar mijn dochter is aankomend winter al 2 en ik denk dat die zak voor haar te klein is. passen alle zakken er gewoon op dan want ik dacht dat je dan ook exact de zelfde zakken moest hebben. bedankt in ieder geval voor je reactie.

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Alle voetenzakken passen er gewoon in. ;)

6. Patricia27

Patricia27 Actief lid

Dec 3, 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    nou dan ben ik gewoon gek om zoveel geld aan een tweedehandse te besteden dan koop ik gewoon een nieuwe en dan kan ik zelf ook kiezen vind ik veel leuker.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd ik denk dat een gewone merkloze zegmaar er ook prima in past :D! En toch vind ik dat persoonlijker ook wat frisser dan een tweedehandse ;) :oops:!

Wat ik alleen zit te denken, waarschijnlijk ligt je kleintje deze winter nog in de reiswieg en heb je nog geen voetenzak nodig!

8. Patricia27

Patricia27 Actief lid

Dec 3, 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik heb gekeken naar de reiswieg maar die vind ik van de urban wel klein kijk als ik samen met manlief op pad ga dan kan ik gewoon mijn mutsy en buggy pakken maar als ik alleen op pad ga dan vind ik die reiswieg ontzettend klein in verhouding van de mutsy.

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Vind je die klein? Hier hebben ze er tot 10 maanden in gelegen! Haha! Oke ze zijn nooit groot geweest, maar ik dacht echt dat de reiswiegjes best ruim waren ;)!

Maar dus als je samen met je man gaat wandelen nemen jullie twee buggy's mee, en als je alleen gaat met je twee kindjes moet de kleine gewoon in de wandelwageninzet begrijp ik. Dan is misschien een babynestje ook nog een idee.

10. Patricia27

Patricia27 Actief lid

Dec 3, 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik bedoel de wandelwagen van de mutsy en een buggy voor mijn dochter. als ik de reiswieg van de mutsy bekijk is die groter dan de reiswieg die ik van de urban jungle erbij heb.

11. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Ik denk dat bolbuikje bedoeld als je alleen op pad gaat met de urban jungle om een reisnestje te kopen om de baby in te leggen ipv een reiswieg.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik dacht dat je zei dat je geen reiswieg bij de urbanjungle had en daarom een voeten zak nodig had. Toen zei ik, misschien kan je dan ipv een voetenzak beter zo een nestje kopen omdat de kleine daar misschien wat beter/steviger in ligt dan de wandelwageninzet+voetenzak. Maar dat is natuurlijk niet nodig als je gewoon een reiswieg hebt, dan kan de kleine daar gewoon in liggen!

En dat van die twee buggys snapte ik ;)! Maar de mutsy noem ik ook gewoon buggy ;)! Onze urban jungle noem ik ook gewoon de buggy.

Share This Page