Ach, ik ben gewoon een nep-vrouw: supernuchter inderdaad, hou niet van winkelen en al helemaal niet in drukke weekenden (werk doordeweeks en mijn man ook), hou niet van klussen en inrichten enzo. En weetje, daar gaat het bij mij ook niet om als je het hebt over samen een kindje krijgen. Het gaat mij niet om spullen of perfecte kamertjes. Ik ken iemand die heeft een woonkamer en een piepkleine slaapkamer en hun kindje doet het ook hartstikke goed in haar wieg op de slaapkamer van pa en ma. Natuurlijk wil ik dat het tzt in orde is, maar voor mij gaat deze zwangerschap ook (vooral?) over het loslaten van één manier van leven en het begroeten van een nieuw leven; dat van het kindje dat in me groeit, en dat van mijn man en mij samen mèt dat kindje. Maar dit geheel terzijde, ik ben nog steeds nieuwsgierig naar anderen hoor! :-D
ik had de kinderwagen al voor dat ik zwanger was had ik met mijn 3de zwangerschap gehaalt (maar dat ging mis) mijn buurvrouw heeft een kleine meid en die is nu te groot voor de baby kamer en badje en zo dus dat wou ze op mp zetten en toen had ik gezecht als je nu ff wacht tot ik de 12 weken voorbij ben neem ik het wel over de box`s komt de 27ste dus ja de grote dingen hebben we al en veel kleertjes en spugdoekjes gekregen enzo maar zelf gaan wij ook pas na de 20 weken echo dingen kopen/shoppen omdat we willen weten wat het wordt/is dan kun je gericht shoppen voor je kindje