Vandaag een mooie aanbieding gezien, Pampers maatje 3, 136 luiers voor 24,95. Eigenlijk willen we dus even inslaan. Maar dan wel aan de veilige kant. Dus is mijn vraag: tot hoeveel maanden zou onze dochter deze maat kunnen gebruiken? We hebben dus een dochter. Wat betreft gewicht/lengte is ze een super-gemiddeld kind. Ik heb dus een beetje zitten rekenen met de schema's van het consultatiebureau (en die zeggen dat ze met 9 maand ongeveer op de 9 kilo zou zitten, de max van maatje 3), maar ik zou graag weten of dit in de praktijk ook ongeveer klopt. Wie kan er iets zinnigs over zeggen?
Sorry ik weet helaas het antwoord niet en ik denk dat het per kind verschilt. Ik lees even mee en heb ook een vraag Waar heb je de aanbieding gezien? Wat is het verschil tussen newborn 3 en gewone pampers maat 3?
Zo een goede aanbieding vind ik het niet hoor dat is 18cent per pamper en dat is bijna altijd zo in de aanbieding Maatje 3heeft onze dochter niet lang gedragen maat 4 draagt ze al wel een hele tijd en die kan ook nog een poos mee (vriendin haar dochter wordt in april 2 en die draagt maat 4 ook nog)
Goh dat is verschillend denk ik. Sommige baby's hebben dikkere billetjes als de ander. Ik heb bij de oudste namelijk juist dat ik er langer mee kan doen als de kg die erop staan. Heeft dus in verhouding kleine billetjes. Mijn jongste is van eind aug. en die heeft nog steeds 3 om. En heb nog wel pak of 6 liggen geloof ik. En je kunt ze altijd ruilen bij kruidvat of etos voor maatje groter, dus zou gewoon lekker inslaan.
Heb het omgerekend met de laatste kruidvat-aanbieding en dan zijn ze altijd iets van 20/21 cent per luier. Deze aanbieding is 18 cent per luier. Zo'n aanbieding heb ik echt nog nergens gezien hoor! (laat het me ander weten). De aanbieding is bij ons bij de Formido (bouwmarkt). Vraag me niet wat die met luiers doen, maar als het goedkoop is vind ik het prima. Newborn nummer 3 is slechts tot 7 kilo. Ik heb ooit eens contact gehad met Pampers vanwege een klacht en zij zeiden dat Newborn met name geschikt zijn voor kinderen die borstvoeding krijgen
ligt niet zozeer aan de kilo's maar meer aan de bouw van je kindje (zoals dikke billen). Lydia is nu 6maanden en die past nog prima in maat 3 (ook gemiddeld kind)
Bedankt voor je antwoord. Voor mijn verlof hoorde ik van collega!s dat ze bij de Makro weleens goede aanbiedingen hebben.
Hier heeft onze kleine van bijna 6 mnd ook nog steeds maat 3 aan en al een hele poos, en ik denk dat deze ook nog wel een poosje passen. Hij is wel vrij lang en zwaar, zit op de +1 lijn maar kan idd altijd langer doen meet de maten vanwege kleine billen. Op een gegeven moment ben ik een grote maat gaan gebruiken omdat deze meer vocht opnemen want dat kon de maat kleiner niet meer maar ze paste nog prima, in de nacht doe ik trouwens vaak wel een grotere maat aan maar da's dus maar 1 per dag. Dus ik denk dat het heel verschillend is.
ik heb hier niet tot het uiterste gewicht de maat luier gehad. Ben eerder overgegaan naar een grotere maat, simpelweg omdat ik het fijn vind als ze wat ruimer zitten. Heb het wel opgeschreven wanneer ik van 3 naar 4 overging, maar dat ligt in de slaapkamer. Kan ik nu niet bij. Maand of 2 terug zijn we van 4 naar 4+ gegaan, weer net even extra ruimte, en 5 vind ik nog te groot. Meneer is nu 12 kilo.
ik vind het ook geen goede aanbieding. Ik kocht altijd 3 pakken voor 15 euro. Maar goed als je in wilt slaan zou ik het gewoon doen. Maar wel even bonnetje bewaren. Kan je ze ruilen als het te klein wordt (kan eigelijk altijd)
debby, waar koop je in hemelsnaam 3 pakken voor 15 euro? En hoeveel zaten er daar in? Echt pampers Baby dry??? Bij kruidvat zijn die buiten de aanbieding 11,50 per stuk!
Hier wordt ze maandag 4 maanden en draagt ze nog maat 3. Heb nog anderhalf pak en denk dat ik dan wel over moet stappen op mt 4. Ze heeft lekkere billen
ik heb laatst bij de etos ook 3 voor 15 gehaald die grote pakken met baby zegels + korting bon. mijn zoontje is nu 5 maand en past maat 3 nog makkelijk ondanks dat hij 8,7 kg is
merah o ja dat was toen ze nog een 10tje waren. Zal nu dus 20 euro zijn ofzo denk ik? Dan waren ze regelmatig bij etos, denk 1 keer per 2 maanden 3 voor 25 en dan kreeg ik van die lekker in het leven bonnen (had mijn ouders en zusje en schoonouders ook opgegeven ) En dan kocht ik ze voor 15 euro. Ja waren die baby dry. Maar ik ben nu over op kruidvat luiers. Heb net 30 pakken gekocht (voor 2 kids hoor) in de aanbieding voor 5 euro per pak. Deze zijn ook erg goed! Maar ik heb dus ook op de gok gekocht. Heb het bonnetje, en dan kan ik altijd ruilen als het niet overeenkomt. Heb ik wel vaker gedaan, ook zelfs zonder bon deden ze niet moeilijk.
in het begin was het eigelijk nog erger. Dan was het 2 keer per jaar 3 voor 20 en met zo een bon erbij dus 3 voor een 10tje. En dan kreeg je ook nog zegels die bij een vol boekje ook weer 2,50 waard waren.
ligt ook erg aan de hoeveelheid plassen van je kind. Dochter heeft wel tot een jaar in maat 3 gezeten en was toen over de 9 kg heen (kleintje dus). Zoonlief was nog kleiner, maar ging met 10 mnd over (en pas een kg of 7) omdat hij teveel plaste voor mt3.
Lieze is net anderhalve week over op maat 3. Vorige week heb ik bij Wehkamp 8 pakken pampers new baby gekocht voor 35 euro! 4,50 per pak dus Helaas hebben ze die aanbieding niet meer. Maar dat komt op 11ct per luier. En aangezien ze borstvoeding krijgt en ze alleen niet lekt met new baby was dat voor ons een superaanbieding Ik denk dat je in ieder geval 8 maanden wel moet halen. Wist je trouwens voor je dochtertje geboren werd dat ze bijoortjes had en die neusafsluiting?
ik ben nog niet zo thuis in bonnen nu wel laatst zegeltje aangepakt bij etos en 3 voor 25 gekocht (zonder bonnen dus. goed in je vel, wat is dat??). De doos die ik nu heb zijn eigenlijk bijna 4 pakken, dus ik dacht: dat is weer goedkoper...
lekker in het leven haha Dan krijg je een 10tje korting bij 3 pakken. Krijg je bonnen voor 1 keer in de zoveel tijd. En bij de meeste etossen mag dat bovenop een andere aanbieding.