even een vraagje, heb het idee dat ze met het avond eten net niet genoeg hebben tot de volgende ochtend, worden daarom zo hongerig wakker. meer op dat moment eten doen ze niet. en later eten werkt ook niet echt, omdat ze dan honger hebben. maa kan je iets extra's geven net voordat ze naar bed gaan? ze eten 18 uur ongeveer en gaan 19 uur naar bed. pap, werkt ook niet heb ik het idee
Mijn zoontje gaat pas een end na het avondeten naar bed. Meestal tussen 8 en 9. Hij kreeg tot een jaar nog een fles opvolgmelk. En sindsdien een beker warme thee met een wolkje melk, en evt een koekje/stukje fruit.
ik geef joey iets meer warm eten dan er in zo'n potje zit. Wij eten om 18.00 om 18.30 gaat Joey in bad, daarna yoghurt met fruit erdoor en om 19.00 tandjes poetsen en naar bed
Rubin (18 mnd) drinkt voor het slapen nog een pyamapapje...lekker na het douchen in pyama en slaapzak bij ons op schoot
Wij eten rond 17:30/18:00 en Eva krijgt rond 19:00 nog wat ontbijtkoek/evergreen/fruit en gaat om 19:30 naar boven. Daar nog tanden poetsen en wat water drinken en naar bed. Ze slaapt over het algemeen tot 8:00.
Wij eten pas om ongeveer 19.00 uur en hij gaat tussen 8 en half 9 naar bed. Hij krijgt voordat hij naar bed gaat nog een flesje met melk. Hij slaapt dan tot een uur of 7 en dan krijgt hij 's ochtends nog een volle fles melk en daarna gaat hij weer slapen tot ongeveer half 9/9 uur.
Sam krijgt om 17.30 z'n avondeten met een Danoontje na. Om 19.00 in badje en om 19.30 uur nog een schaaltje vlaflip om vervolgens om 20.00 uur lekker naar bed te gaan.
Sam krijgt om 17.30 z'n avondeten met een Danaoontje na. Om 19.00 uur in bad en om 19.30 een schaaltje vlaflip om vervolgens om 20.00 uur lekker naar bed te gaan.
Wij eten rond 18.00 uur, toetje na en daarna krijgt hij alleen nog wat drinken voor hij naar bed gaat rond half 8. Hij slaapt sinds een week of 2 tot 7.00/7.30 uur.
Wij eten al vroeg. Tegen 17.00.. Als Esmee slecht heeft gegeten krijgt ze naast haar toetje nog een pyamapapje.. Ze gaat tegen 18.30 naar bed en slaapt tot 8.30-9.00